۱۵۴۲۵۴۰_۱۸۵
به گزارش تهران پرس، در ادامه بازدید‌های میدانی رئیس دستگاه قضا از مجتمع‌های قضایی به منظور ارزیابی عملکرد و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان واحد‌های قضایی، ۱۵ آبان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مدت ۴ ساعت از دادسرا و دادگستری شهرری به صورت سرزده بازدید کرد.

 

در جریان این بازدید، یک تیم ویژه از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه در دادسرا و دادگستری شهرری حضور یافت و خواسته‌ها و نامه‌های مردمی را جهت بررسی و پیگیری بیشتر، جمع‌آوری کرد و اتفاق جالب در این زمینه تعیین تکلیف همه تقاضا تا پایان روز بازدید بود.

 

این تیم ویژه با استقرار یک صندوق در ابتدای دادسرا و دادگستری شهر ری درخواست‌ها و تقاضا‌های مردمی را جمع آوری و کاغذ و قلم نیز در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌داد.

 

به گفته علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوان‌عالی کشور و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در جریان این بازدید، ۳۵ نفر به صورت مستقیم و بدون واسطه با رئیس قوه قضاییه دیدار و حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن استماع اظهارات آن‌ها، دستورات لازم را صادر نمود.

 

وی ادامه داد: برای پیگیری خواسته مراجعه کنندگان تا حصول نتیجه، شماره تلفن‌های دریافت شد و همان روز با افراد تماس گرفته و برای ادامه روند بررسی درخواست ایشان همگی برای ملاقات دعوت شدند. متقاضیان هم از سرعت عمل و اینکه در همان روز بازدید به درخواست‌هایشان رسیدگی شده و پاسخی دریافت کردند، ابراز خرسندی نمودند.

 

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه تصریح کرد: همچنین ۱۵۳ درخواست کتبی نیز جمع آوری شد که از سوی مرکز ارتباطات مردمی بررسی گردید.

 

رفاهی یادآور شد: همه درخواست‌های کتبی نیز در همان روز بررسی و کارشناسی شد و روز گذشته نامه‌های مربوط به مراجع ذیربط ارسال و گزارش تکمیلی آن به رئیس قوه قضائیه واصل می‌شود.

 

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: یک ماه پس از دریافت پاسخ نامه‌ها، آسیب‌شناسی درخواست‌‎ها انجام و نتیجه کار به ریاست دستگاه قضا و رئیس کل دادگستری استان تهران ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۴۲۳
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha