گفتنی است پخش کلیپ و اثرات دیجیتالی شرکت کنندگان، سرود، اجرای تواشیح و تجلیل از برگزیدگان این دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ، جزو برنامه‌های این اختتامیه بود.
IMG_20211104_110803_402
به گزارش خبرنگار تهران پرس، اختتامیه سومین مرحله استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ بعد از یک رقابت ۴۸ ساعته و حضور بیش از ۶۰ تیم تخصصی و بیش از ۲۰۰ نفر در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ به منظور اعلام نفرات برگزیده این دوره از رویداد برگزار شد.

 

گفتنی است این مراسم با حضور مهندس مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ، سیدمحمد فخار پلیس معاون اطلاعات پلیس فتا، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج، بهزاد مهرکش معاون فضای مجازی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری آغاز شد.

 

مهرکش: تهران میزبان بزرگترین رویداد دیجیتالی بسیج بود

بهزاد مهرکش مسئول سازمان فضای مجازی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ گفت: هدف از برگزاری این رویداد بزرگ، تولید محتوای دیجیتالی توسط نیروهای بسیجی و انقلابی در رشته های بازی های ویژه تلفن‌های همراه، اپلیکیشن‌های اندرویدی، پویانمایی شامل (موشن گرافیک، کمیک موشن، کات اوت دو بعدی، استاپ موشن) جزو رشته های این رویداد بزرگ محسوب می شد که علاوه بر اهدای جوایز نقدی به تیم‌های برتر، برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری این رویداد راه خواهند یافت.

 

وی ادامه داد: با اعلام سازمان فضای مجازی بسیج، شهر تهران یکی از بزرگترین برگزار کنندگان این دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور از نظر کمی و کیفی است و بحمدالله در این دوره توانستیم استعداد زیادی از نخبگان تهرانی در حوزه فضای مجازی و دیجیتال کشف کنیم.

 

مهرکش تاکید کرد: فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ حمایت و توجه ویژه ای به حوزه فضای مجازی و دیجیتال دارند و با تدابیر سردار حسن حسن زاده، علاوه بر نفرات برگزیده در این رویداد، همه شرکت کنندگان با اهدای جوایزی تجلیل خواهند شد.

 

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه در یک رقابت ۴۸ ساعته و فشرده، بیش از ۲۰۰ نفر از نخبگان شهر تهران در حوزه دیجیتال و فضای مجازی به رقابت با یکدیگر پرداختند، افزود: بیش از ۲۰۰ نفر در این دوره از رویداد سراسری تولید محتوا دیجیتال بسیج در شهر تهران حضور بهم رساندند و برگزیدگان این دوره، به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

 

چمران: عملی کردن شعار “مرگ بر آمریکا” با حضور نیروهای انقلابی در حوزه تکنولوژِی، دیجیتال و فضای مجازی محقق می شود 

مهندس مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ با بیان اینکه پایان دوران دفاع مقدس پایانی بر دشمنی بیگانگان با انقلاب اسلامی نبوده است و استکبار جهانی از طریق فضای مجازی و دیجیتالی در تلاش برای توطئه افکنی بر علیه مردم کشورمان بوده است، گفت: در روزگاری برای مبارزه با رژیم طاغوت پهلوی در حال پخش اعلامیه و اطلاعیه هایی در خصوص امام (ره) بودیم و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در طول دوران دفاع مقدس شاهد حضور رزمندگان اسلام در جبهه برای مقابله با استکبار جهانی و رژیم بعث عراق بودیم و در نهایت، امروز عرصه جنگ تغییر کرده و دشمن از طریق جنگ نرم در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس، مردم برای حضور در جبهه های حق بر علیه باطل بسیج می شدند، امروز ضرورت دارد که با حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی، شاهد خنثی کردن توطئه های دشمن در این فضا باشیم.

 

چمران با اشاره به حمله سایبری به جایگاه سوخت کشور تاکید کرد: چند روز پیش با یک عملیات سایبری از سوی دشمن، شاهد اختلال در جایگاه های سوخت کشور بودیم که با همت نیروهای متخصص، این حمله دفع شد و مشکل در روزهای نخست مرتفع گردید اما طی اعلام مسئولان، این حمله سایبری قرار بود که باعث اختلال در سایر مراکز هم شود که با هوشیاری مسئولان و مردم، موفق نشدند.

 

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه آمادگی در جنگ نرم برای مقابله با حملات سایبری و عملیات روانی دشمن بر علیه کشورمان ضرورت دارد، افزود: امریکا از شعار “مرگ بر آمریکا” می ترسد و از آن ناراحت است چرا که این شعار در سطح دنیا گسترش پیدا کرده و ما باید مرگ بر آمریکای واقعی را در عمل هم نشان دهیم و این موضوع با پیشرفت کشورمان در حوزه تکنولوژی، دیجیتال، فضای مجازی، علم و…محقق خواهد شد.

 

وی با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای ایران گفت: دشمن از علم دانشمندان هسته ای کشورمان هراس داشت چرا که می دانست باعث پیشرفت و توسعه کشور می شود و به همین دلیل اقدام به ترور آنان کرد اما ما همچنان در این زمینه پیشتاز هستیم و توانستیم غنی سازی را به ۶۰ درصد برسانیم و دشمن از طریق تحریم های بین المللی، می خواهد مانع از توسعه کشورمان شود اما اتکا به توان داخلی باعث شکست توطئه هایشان خواهد شد.

 

چمران ادامه داد: با همت جوانان انقلابی شاهد پیشرفت کشورمان در صنایع دفاعی، تکنولوژی و پهپادها هستیم و نیاز است که در حوزه سایبری و فضای مجازی هم به طور جدی وارد شویم چرا که حضور فعال در فضای مجازی و تخصص سایبری، اکنون برای کشورها یک امتیاز محسوب می شود.

 

وی افزود: کشورمان از نظر هوش و استعداد، یکی از بهترین کشورهای جهان محسوب می شود و باید تلاش کرد که از این هوش بالا در جهت پیشرفت کشور بهره جست و در زمینه فضای مجازی و سایبری هم موفقیت های زیادی کسب نمودیم که باید روز به روز شاهد ارتقای آن باشیم.

 


سردار حسن زاده: بیگانگان از فعالیت لشکر سایبری بسیج عصبانی اند/ افزایش حضور نیروهای انقلابی و مردمی در فضای مجازی برای مقابله با توطئه‌های دشمن




سردار حسن حسن زاده در اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ با تشکر از حضور فعالان فضای مجازی و متخصصان دیجیتال شهر تهران در این دوره از رویداد گفت: سازمان فضای مجازی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ از دو هفته گذشته در تلاش برای تدارک این رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهر تهران هستند که از این عزیزان تشکر می‌کنم.



 



وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه ای بر دو موضوع جهاد تبیین و فعالیت در فضای مجازی داشته‌اند و بحمدالله در سراسر کشور و به ویژه شهر تهران تولیدات محتوایی دیجیتالی خوبی داشته‌ایم.اما باید تلاش هایمان برای رسیدن به نقطه مطلوب را افزایش دهیم تا بتوانیم به خوبی دغدغه های رهبرمعظم انقلاب اسلامی در این موضوعات را محقق نماییم.



 



سردار حسن زاده تاکید کرد: بیگانگان از حضور لشکریان سایبری بسیج نگران هستند و بارها عصبانیت خود را از این فعالیت گسترده بروز داده اند و از آنجایی که حضور افسران جنگ نرم در عرصه فضای مجازی و دیجیتالی باعث ناراحتی دشمن است، باید در این حوزه کارهای اثرگذار بیشتری صورت بگیرد.



 



فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه هر جا بسیجی وار شاهد حضور مردم به ویژه جوانان در عرصه‌های  مختلف بودیم، کارها به خوبی انجام شد و شاهد ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی بودیم و باید این حضور مقتدرانه در فضای مجازی تقویت شود تا مانع توطئه افکنی دشمنان در شبکه های اجتماعی و مجازی باشیم.



 



وی تاکید کرد: ما در تمام عرصه ها با قدرت وارد شدیم و دشمن را به زانو در آوردیم و در حوزه تولید محتوای دیجیتال و فضای مجازی با رویکرد انقلاب اسلامی هم با اقتدار وارد شده ایم و فعالیت خواهیم کرد و امیدواریم  روز به روز باید شاهد افزایش فعالیت نخبگان سایبری و افسران جنگ نرم باشیم.



 



سردار حسن زاده افزود: نخبگان و استعدادهای خوبی در حوزه فضای مجازی در شهر تهران شناسایی شده اند که باید با برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری مسابقات و رویدادها، این استعدادها را پرورش داد تا بتوانند در جنگ نرم و مقابله با دشمن، خوش بدرخشند.



 

گفتنی است پخش کلیپ و اثرات دیجیتالی شرکت کنندگان، سرود، اجرای تواشیح و تجلیل از برگزیدگان این دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ، جزو برنامه‌های این اختتامیه بود.


انتهای پیام/


کد خبر: ۱۳۳۱۵
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha