۱۵۰۳۶۴۶۳_۴۱۸



به گزارش تهران پرس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در پی اجرای طرح‌های مقابله‌ای با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران عملیات ویژه این پلیس با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.


 


وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی پایتخت اعزام شدند.


 


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تصریح کرد: پس از ساعت‌ها گشت زنی هدفمند و کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در نهایت با سرعت عمل مأموران خودرو سواری مذکور در یکی از محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر تهران متوقف و ضمن دستگیری راننده که از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر بود، در بازرسی از آن ۴۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.


 


سرهنگ حسنوند ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور مداوم و اشرافیت پلیس در جای جایه نقاط محور‌های مواصلاتی پایتخت و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرائم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.


 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۳۱۳۶
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha