Photo.aspx
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد عندلیب سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴، با بیان این خبر گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی معابر و کاهش تصادفات احتمالی، از ابتدای سال تاکنون ۵ مورد عملیات اصلاح هندسی در تقاطع های پرتردد، محورهای عبوری مهم و بزرگراه‌ها انجام شده است.

او افزود: این عملیات ترافیکی در قالب احداث مسیرهای جداکننده، راستگرد، توقف‌گاه اضطراری و پهلوگاه‌های تاکسی بوده است که پس از بررسی‌های میدانی و مطالعات کارشناسی به اجرا درآمده است.

عندلیب روان سازی و آرام سازی ترافیک شهری را از دیگر اهداف اصلاح هندسی معابر برشمرد و گفت: تقاطع پاسدار گمنام با خیابان شهیدکندی و خیابان واضحی‌فرد، محدوده امیرسلیمانی تا مخبر در مسیر بی آر تی خیابان خاوران، مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) قبل از پل خاوران، تقاطع پیروزی با ابوذر و خیابان شاهد روبروی مترو آهنگ از جمله محل‌های اعمال این طرح هستند.

سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ به تداوم بررسی‌های میدانی کارشناسان در جهت کاهش بار ترافیکی و رفع خطرهای احتمالی معابر اشاره کرد و افزود: علاوه بر نظارت کارشناسان و به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، نقطه نظرات و پیام‌های شهروندی نیز که از طریق سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ دریافت می‌شود، مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۰۸۹
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha