۱۶۹۰۳۲۱۴۸
به گزارش تهران پرس، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز (یکشنبه) در نوزدهمین جلسه خود، گزارش ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص برنامه‌های آن معاونت ها را دریافت می‌کنند.

 

همچنین اعضای شورا، طرح «بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا» را بررسی می کنند.

 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه،  یک نفر از اعضای شورا را برای عضویت در کمیسیون بند الف ماده هفتم مصوبه اصلاحیه آیین نامه اجرایی ماده ۱ قانون اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها انتخاب می کنند.

 

در این جلسه یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در کمیته اجرای موضوع بند دهم ذیل ماده ششم مصوبه آیین‌نامه اجرایی مصوبه شهر دوستدار کودک و یک نفر از اعضای شورا موضوع بند الف ذیل ماده ششم مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران انتخاب می شوند.

 

همچنین یک نفر از اعضای شورا به عنوان ناظر برای عضویت در کارگروه موضوع تبصره دوم ذیل ماده مصوبه اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران، یک نفر از اعضای شورا برای عضویت در کمیته اجرایی موضوع بند پنجم ذیل ماده چهارم مصوبه چگونگی جذب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینمایی شهر تهران انتخاب می شوند.

 

در این جلسه نماینده شورا با تخصص معماری و شهرسازی به عنوان ناظر برای عضویت در هیات موسس خانه معمار موضوع ردیف پنجم بند الف ذیل ماده پنجم مصوبه تبدیل خانه‌هنرمندان ۳ به خانه معمار انتخاب می شود.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۲۹۷۹
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha