photo_2021-10-30_23-44-40
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش مهارت های اعتماد به نفس در کودکان ۶ تا۱۲ سال، مرکز فرآموز میلاد برنامه هایی را در قالب کارگاه های عملی برگزار می کند.

این مسئول به ارائه آموزش از طریق بازی و روش های غیر مستقیم در راستای پرورش اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد و افزود: این مرکز به اتاق مشاوره کودک و خانواده، کارگاه های بازی، خودآگاهی، ابراز وجود، مثبت اندیشی و توکل مجهز است.

او همچنین از تداوم آموزش های مجازی از طریق اینستاگرام این مرکز خبر داد و بیان کرد: در این راستا دو وبینار با محوریت نقش والدین در کنترل کودکان در فضای مجازی برگزار شد و برنامه هایی با محوریت کودکان نیز به صورت هفتگی توسط کارشناسان حوزه کودک اجرا می شود.

ضمن اینکه مرکز فرآموز میلاد آموزش هایی را در قالب کلاس های پرورش خلاقیت شامل نقاشی، سفالگری، کاردستی(اوریگامی و کلاژ)، نمایش خلاق و قصه گویی ویژه مراجعین ۴ تا ۱۶ سال ارائه می دهد.

بر اساس این گزارش شهروندان می توانند با مراجعه به مرکز فرآموز میلاد به نشانی خانی آبادنو، بلوار میلاد، جنب خانه فرهنگ تلاش، داخل بوستان ۲۲ بهمن روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۸:۳۰ لغایت ۱۴:۰۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۹۹۵
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha