این برنامه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه یافت و در آن قرآن دوستان، اساتید، قاریان و حافظان و فعالان قرآنی استان و شهر اردبیل از اولین ساعات برگزاری در سالن اصلی مهدیه شهر اردبیل حضور پیدا کردند.
۱۴۰۰۰۸۰۸۰۰۰۶۱۸_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس، مرحله استانی شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در اردبیل شب گذشته ۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در مهدیه بزرگ اردبیل با استقبال علاقه‌مندان و رقابت راه‌یافتگان به مرحله استانی برگزار شد.

 


این برنامه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه یافت و در آن قرآن دوستان، اساتید، قاریان و حافظان و فعالان قرآنی استان و شهر اردبیل از اولین ساعات برگزاری در سالن اصلی مهدیه شهر اردبیل حضور پیدا کردند.



داود جعفری دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به استقبال باشکوه مردم اربیل از جشنواره گفت: به جز مردم و فعالان قرآنی استان، اعضاء شورای شهر و شهردار اردبیل مدیر کل اوقاف و امور خیریه اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مسئول دارالقرآن و برخی از مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل با حضور در این محفل به استماع آیات وحی پرداختند.



 


وی با تقدیر از مردم قرآن دوست کشور به خاطر استقبال از جشنواره تلاوت‌های مجلسی گفت: به لطف خدا جشنواره تلاوت‌های مجلسی جایگاه مردمی و عمومی خود را در تمام شهرها و استان‌های کشور پیدا کرده و با توجه به این که در دو سال اخیر کشور در شرایط کرونایی قرار دارد اما علاقه‌مندان به جشنواره تلاوت‌های مجلسی برای حضور و برپایی آن سر از پا نشناخته و شهر به شهر و استان به استان شاهد حضور بیش از پیش مردم در این جشنواره مردمی هستیم.



جعفری درباره برگزاری مرحله استانی جشنواره در اردبیل گفت: با وجود تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله استانی و با رعایت پروتکل‌های داشتی اما علاقه‌مندان به ساحت قرآن از همان دقایق اولیه مهدیه بزرگ شهر اردبیل را پر کردند و این مکان نورانی مملو از عاشقان و علاقه‌مندان به قرآن شد. دبیر جشنواره در استان اردبیل آقای محمد رنجبر جوادی بود که با برنامه‌ریزی خوب محفلی به یاد ماندنی رقم زد و در این راستا مؤسسه آیه‌های نور، شورای شهر و شهرداری اردبیل همکاری خوبی داشتند.



 


دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی از راه‌یابی هفت برگزیده مرحله شهرستانی به دور نهایی استان خبر داد و گفت: هفت تلاوت قاریان برگزیده از سراسر استان  یک به یک اجراء می‌شد و دائما مستعمین با تشویق‌های ویژه شور خاصی در فضای مهدیه اردبیل به وجود آوردند.



وی ادامه داد: در پایان بعد از جمع نمرات فنی و آراء مردم حاضر در جلسه آقایان محمد اسماعیلی و سجاد باکری به عنوان منتخبان استان اردبیل به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کردند.



 


جعفری از برگزاری مرحله کشوری جشنواره در یکی از شهرستان‌ها خبر داد و گفت: با توجه به استقبال مردم شهرهای مختلف امسال قصد داریم مرحله کشوری را در تهران برگزار نکنیم و با بررسی شرایط دیگر شهرستان‌ها، استان و شهر میزبان رقابت‌ها بزودی معرفی می‌شود.



 

 


انتهای پیام/الف


کد خبر: ۱۲۹۵۷
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha