Resizer_16355830418770
به گزارش تهران پرس؛ محمد حاج رحیمی مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از برگزاری اولین دوره توانمندسازی شبکه خادمین شهدا با حضور مسئولین کمیته‌های خادمین استانهای اردبیل، چهارمحال بختیاری، خوزستان، لرستان، مرکزی و شهرستانهای تابعه خبر داد و گفت: این دوره توانمندسازی با برگزاری مراسم افتتاحیه در کنار پیکرهای مطهر ۱۵ شهید تازه تفحص شده در معراج شهدای محمودوند اهواز آغاز به کار نمود.

وی ادامه داد: پس از برگزاری افتتاحیه، مسئولین کمیته های خادمین استان ها و شهرستان های نامبرده، عازم یادمان شهدای طلائیه شدند تا در دوره ۴ روزه توانمندسازی در این یادمان شرکت نمایند.

حاج رحیمی با اشاره به جزئیات اختتامیه این دوره توانمندسازی خادمین شهدا خاطر نشان داد: این دوره با زیارت یادمان نهرخین و برگزاری اختتامیه در یادمان شهدای شلمچه به کار خود پایان خواهد داد و دوره های بعدی با حضور مسئولین کمیته های خادمین سایر استان ها و شهرستان ها به کار خود ادامه خواهد داد.

مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: عناصر صبر، ایثار، خودسازی، تعاون و همکاری از ویژگی های یک خادم الشهدا است و این دوره های توانمندسازی می تواند در تربیت خادمین شهدا مفید و موثر باشد.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۱۲۹۳۴
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha