تریاک
به گزارش تهران پرس؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند بیان کرد: در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی ،ماموران این پلیس با انجام یک سری اقدامات وسیع اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد مراجعه به مرزهای شرقی کشور و بارگیری محموله مواد مخدر دارد.

وی افزود : به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم پس از بارگیری قصد مراجعه به شهر تهران را ندارد بلکه قصد دارد محموله مواد مخدر را در مخفیگاهش در استان سیستان و بلوچستان برای مدتی مخفی و به پس از مدتی آن را به شهر تهران انتقال کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اضافه کرد :با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و به استان سیستان و بلوچستان اعزام و پس از همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان ، موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۸۴کیلو تریاک و ۱۰۷ کیلو حشیش کشف کنند. مواد مشکوفه به مقر پلیس انتقال یافت و متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۷۴۱
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha