۱۴۱۲۱۸۲
به گزارش تهران پرس، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در خصوص علت تیر اندازی شب گذشته اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ شهرستان ورامین مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح گرم به یک واحد مسکونی که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان شد، موضوع به صورت ویژه تحت پیگرد قضائی و انتظامی ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: به منظور دستگیری عاملان این اقدام تحقیقات تخصصی و شبانه روزی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته ضمن کشف پوکه های شلیک شده، هویت متهمان برای ماموران محرز و ۳ نفر از عاملان تیراندازی در کمتر از ۳ ساعت طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با بیان اینکه متهمان علت ارتکاب جرم را اختلافات قبلی با شاکی عنوان کردند، خاطر نشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای کشف سلاح بکار رفته در تیراندازی ادامه دارد.

 

بیرانوند در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار تمام و به شدت با افرادی که قصد ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان داشته برخورد قاطع و قانونی می کند،گفت: از همه شهروندان انتظار می رود جهت حل و فصل دعوی و اختلافات خود به مراجع قضائی و قانونی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۷۵۲
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha