۷۱۵۳۱۹۳_۳۲۹
به گزارش تهران پرس، پیش از ظهر امروز و با حضور سردار شیخی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان تهران، امام جمعه موقت، نماینده مجلس,امام جمعه منطقه خیرآباد,بخشدار مرکزی, سرپرست شهرداری و جمعی از مسئولین شهرستان طی مراسمی سرهنگ سید جواد میری بعنوان مسئول بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران معرفی شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه با گرامی داشتن یاد و خاطره سرهنگ کاشانی مسئول فقید بنیاد حفظ و آثار ارزشهای دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران گفت: یکی از آرزوهای سرهنگ کاشانی احداث باغ موزه دفاع مقدس بود که ما مسئولین آن را نشنیدیم و لازم است اکنون پیگیری جدی انجام دهیم و اگر این مهم راه اندازی شود صحنه های حرکت های ورامین مانند ۱۵خرداد، روز ۱۰دی حرکت کفن پوشان ورامین در سال ۸۸ و... را برای شناساندن به نسل جوان می توان بازسازی نمود.

سردار محسن شیخی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان در این جلسه گفت: نظام انقلاب اسلامی همیشه دچار حوادث گوناگون بوده است که اگر یکی از این حوادث برای کشوری دیگر رخ می داد از هم پاچیده می شد و این نشان دهنده بصیرت اجتماعی مردم، خصوصا خطه قهرمان پرور ورامین است که از همان ابتدا دارای بصیرت اجتماعی بوده است و حضور ارزشمند در حوادث گوناگون تاریخ انقلاب سندی بسیار ارزشمند برای این دیار است.

وی ادامه داد: اگر ایران اسلامی در حوادث منطقه صحنه را خالی کند کشورهای مستکبر جایگزین ما خواهند شد و حضور ایران در کشورهای مقاومت لازم است،رسالت کنونی ما تبیین جنایات مستکبرین دنیا برای دنیایی است که رسانه ها در خدمت آنها می باشد.

سردار شیخی یاد و خاطره سرهنگ کاشانی را گرامی داشت و تصریح کرد: پس از رحلت برادرمان جناب آقای سرهنگ کاشانی جناب سرهنگ سید جواد میری که یکی از افراد تاثیر گذار و زحمتکش و رزمنده دفاع مقدس است را انتخاب کردیم که این سنگر را حفظ و احیا نماید،تاکید ما در اداره حفظ و آثار ارزشهای دفاع مقدس دارای روحیه اخلاص و محور وحدت در منطقه جنوب شرق استان تهران است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۶۴۱
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha