۱۶۸۹۵۲۱۷۱


 








به گزارش تهران پرس،  امروز پنجشنبه سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با شهردار تهران، بیان کرد: امروز برای آشنایی و ایجاد وحدت، همدلی، رفاه و هم‌افزایی خدمت شهردار تهران آمده‌ایم. با آغاز مدیریت جدید در شهرداری تهران باید یک ارتباط نزدیک و هم‌افزا میان شهرداری با نیروی انتظامی ایجاد شود.








 








فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ موضوع باعث شده که نیروی انتظامی به صورت مرتب و روزانه با شهرداری در ارتباط باشد، افزود: نگاه نیروی انتظامی در دوره‌های پیشین و جدید باتوجه به روی کارآمدن مجموعه ولایی، انقلابی و جهادی وظیفه نیروی انتظامی را دو چندان می‌کند که در کنار مجموعه شهرداری تهران به ویژه آقای زاکانی باشد تا شهردار بتواند بدون هرگونه دغدغه‌ای مسئولیت‌های خطیر و مهمی که در شهرداری تهران است را به مرحله اجرا بگذارد و فعالیت‌ها را به خوبی انجام دهد.








 








سردار رحیمی با تأکید براینکه اگر نیروی انتظامی در دو بخش امنیت ،آرامش و آسایش هماهنگی و هم‌افزایی‌های لازم را ایجاد کند حتماً اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد، بیان کرد: هم‌افزایی دستگاه قضا به ویژه دادستانی و دادسراها با نیروی انتظامی، امنیت آفرین خواهد بود.








 








به گفته وی، در بخش آرامش و انضباط اجتماعی توسعه و رونق شهری، عمران و آبادانی؛ هم افزایی شهرداری و نیروی انتظامی جزو ضروریات است و باید این دو نهاد در کنار هم قرار گیرند تا کارها بسیار خوب به سامان برسد.








 








فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: نیروی انتظامی با تمام امکانات در خدمت شهرداران مناطق و نواحی، معاونان و ... خواهد بود؛ البته بنده این مورد را به همکاران خود ابلاغ کرده‌ام. این مورد با جدیت دنبال خواهد شد تا اهداف تیم مدیریت ولایی و جهادی شهرداری تهران اجرا شود.








 








سردار رحیمی در ادامه به ذکر تعدادی از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی پرداخت و گفت: ترافیک یکی از موضوعات مورد مطالبه رهبری و مسئولان نظام همچنین دغدغه ویژه جنابعالی است که این روزها مقداری مشکل ساز شده است.








 








او در ادامه اضافه کرد: این روزها ترافیک جدی در تهران مشاهده می‌شود که حجم این ترافیک از ساعت ۴ عصر به بعد بیشتر می‌شود.








 








فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه معتادان متجاهر در سطح شهر یکی دیگر از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی است، توضیح داد: واقعیت دراین‌باره فراهم نبودن زیرساخت‌ها و اصلاح مسیر بازپروری است؛ چرا که مسیر اشتباهی طی می‌شود. در این‌باره علاوه بر هزینه، ساختمان‌های مورد نیاز طبق ماده ۱۵ و ۱۶ فراهم شده است اما مسیر اشتباهی برای بازپروری معتادان طی می‌شود.








 








سردار رحیمی در ادامه بیان کرد: پیش از این گفته بودیم که درباره خانه های بهاران هزینه‌هایی که انجام می‌شود، دور ریختن منابع است. بنده برای ایشان تحلیل کردم و شهردار پیشین هم این موضوع را پذیرفت. مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ مسیر بازپروری که طی می‌کنند، اشتباه است.








 








بر اساس گزارش سایت شهر، وی موضوع دیگر را اختصاص نیم تا یک درصد از بودجه سالانه شهرداری به بحث انضباط عمومی و امنیت اجتماعی، ذکر کرد.








 








فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در پایان با عرض تبریک برای مدیریت جدید شهردار تهران و آرزوی موفقیت برای او، گفت: فرمانده نیروی انتظامی تهران در خدمت تلاش شبانه روزی مدیریت شهری خواهد بود.








 








انتهای پیام/الف








 
کد خبر: ۱۲۵۶۳
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha