IMG_۲۰۲۱۱۰۲۱_۱۲۵۱۳۲






به گزارش تهران پرس،  نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سلامت پاسداشت شهدای کادر درمان و مدافعان سلامت امروز پنجشنبه (۲۹ مهر) با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، معاونین این وزارت و جمع زیادی از مسئولین ورزش کشور در ورزشگاه آزادی برگزار شد.


 


نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان، نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی نیز در این مراسم حضور داشتند.


 


در حاشیه این مراسم؛ دهکده توریستی آزادی و جاده تندرستی ورزشگاه آزادی با حضور وزیر ورزش و جوانان، مسئولین ورزش و جمع زیادی از ورزشکاران برای استفاده عموم افتتاح شد.


 


در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با بیان این که خوشحالیم امروز فصل نویی را در ورزش کشور جشن می‌گیریم، افزود: باید تلاش کنیم استادیوم آزادی هر روز مملو از جمعیت باشد. هموطنان ما چشم انداز برنامه‌های ارزشمند و تفریحات سالم ورزش با رویکرد همگانی از شما مسئولین ورزش کشور هستند.


 


وی گفت: مردم بعد از کرونا نیازمند این گونه مهر و محبت ورزش هستند که امیدوارم این حس و انرژی را برای یکسال آینده نیز جشن بگیریم.


 


وزیر ورزش افزود: هفته تربیت بدنی می‌تواند نوروز ورزش باشد تا برای یکسال آینده با برنامه ریزی بهتر، وظایفی که در ورزش تعریف شده با خدمات بهتری به مردم ارایه دهیم.


 


سجادی تصریح کرد: به عنوان برادر کوچک در وزارت ورزش با بکارگیری و دعوت از نیرو‌های ارزشمند و جوان که گام دوم انقلاب برای آن‌ها مهم است و دولت مردمی را درک می‌کنند، تلاش خواهیم کرد تا طبق اهداف دولت مردمی برنامه ریزی و کار‌ها را پیش ببریم.


 


وزیر ورزش خاطرنشان کرد: از مددی و یوسفی درخواست دارم که استادیوم آزادی را همین طور باز و زنده نگه دارند تا برای سایر دستگاه‌ها نیز الگو شود.


 


وی گفت: آزادی سرمایه ملی است و نباید درب آن بسته بماند، البته هدفمند و برنامه ریزی شده تا هر کس وارد آزادی می‌شود امنیت داشته باشد.


 


سجادی در پایان افزود: هر کسی وارد آزادی می‌شود باید بیمه شود تا مردم نگران سلامتی خود نباشند. معتقدم باید از وجب به وجب آزادی استفاده بهینه صورت بگیرد.


 

منبع :صداوسیما

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۲۵۷۱
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha