w625_h0

به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حجت الاسلام محمد آقامیری عضو و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در این برنامه که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات ارزنده مدیریت شهری این منطقه در توسعه و آبادانی منطقه از جمله پیگیری های صورت گرفته برای احداث بیمارستان در این منطقه جنوبی، خواستار تعامل مستمر شهرداری منطقه با شورا جهت ساخت و بهره برداری هرچه زودتر از این پروژه شد.

 

او همچنین بخشی از سخنان خود را به فرایند طولانی صدور پروانه های ساختمانی اختصاص داد و گفت: با توجه به اینکه مرحله ای از صدور پروانه مربوط به شهرداری و نظام مهندسی می شود، در حال پیگیری جهت کاهش این بازه زمانی و تسریع در صدور پروانه ها در شورا هستیم.

 

به گفته این مسئول اخذ تأییدیه آتش نشانی برای احداث ساختمان ها و تعیین نقشه نیز فرایندی زمانبر است که امیدواریم با طرح این موضوع در صحن شورا، این مشکل نیز مرتفع شود.

 

انتخاب مهندسان متخصص در نظام مهندسی به منظور انجام نظارت دقیق و اصولی بر ساختمان ها و کاهش حوادث احتمالی ناشی از ساخت و سازهای غیراصولی از دیگر موارد مورد تأکید عضو شورای اسلامی شهر تهران در این برنامه بود.

 

آقامیری خاطرنشان کرد: به منظور بررسی مطالبات شهروندان سعی داریم تا برنامه های دیدار با شهروندان بصورت مستمر و هر هفته طی سه نوبت در مساجد مناطق شهر تهران اجرا شود ضمن اینکه مصوبات این برنامه ها از طریق رابطین تعیین شده در مساجد پیگیری خواهد شد.

 

در ادامه این برنامه علی توکلی شهردار منطقه نیز با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای احداث نخستین بیمارستان تخصصی دولتی در این منطقه بیان کرد: این بیمارستان طی توافق انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی تهران و اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع احداث خواهد شد و بزودی شاهد کلنگ زنی این پروژه با دعوت از شهردار محترم تهران خواهیم بود.

 

او همچنین به گوشه ای از اقدامات و پروژه های اجرا شده در این منطقه پرداخت و گفت: تخریب پاساژ توحید بعد از ۳۰ سال انتظار و نتایج مؤثر آن در کاهش بار ترافیکی خیابان شکوفه، ساماندهی دست فروشان خیابان احسانی، جمع آوری شیطان بازار خلازیر، خروج خیابان شهامت از بن بست و رفع گره ترافیکی این معبر، ساخت دو مقبره شهدا در بوستان های ۲۲ بهمن و شقایق، احداث رمپ و لوپ شکوفه به کاظمی، احداث بوستان و معابر شهرک وصال، آسفالت شهرک سبلان و رفع معارض آن، ساخت سرای محله اسماعیل آباد با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله این اقدامات هستند.

 

ضمن اینکه ادامه پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر و بهره برداری این پروژه تا یکماه آینده، تکمیل سه مسجد نیمه کاره در حال احداث شامل مساجد اثنی عشر، صاحب الزمان(عج) و حضرت ابوالفضل(ع)، تکمیل تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار، تعریض و رفع گره ترافیکی خیابان سبلان با تخریب ملک معارض، احداث اولین هایپرمارکت پسماند کشور در این منطقه، احداث میدان مقابل پایانه شهید سروری برای تسهیل تردد اتوبوس ها و... از دیگر اقدامات توسعه محور این منطقه در راستای رفع مطالبات و جلب رضایت شهروندان محسوب می شود.

 

توکلی در بخش دیگری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: درهمین راستا شهرداری این منطقه ضمن پیوستن به پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان، اقدام به راه اندازی پایگاه های خودرویی وعادی، تزریق واکسن در بوستان ولایت و مجموعه ورزشی شهید کافی کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: ۱۲۵۲۸
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha