۷۱۳۹۱۱۲_۵۶۱
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی کانون؛ مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون گفت: هشت فروشگاه در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، یزد، سیستان‌وبلوچستان، مرکزی، البرز، لرستان و مازندران فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در تهران نیز سه فروشگاه واقع در «خیابان انقلاب، پاساژ فروزنده»، «خیابان کمیل، پارک رضوان» و «خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون» چندی است کار خود را آغاز کرده است.



وی افزود: در هفته اول بازگشایی این ۱۱ فروشگاه، قرار است محصولات موجود در آن‌ها با ۱۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.



آقای رضا برنگی گفت: این فروشگاه‌ها بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب، ۳۰ عنوان سرگرمی و بازی‌های فکری، ده‌ها طرح متنوع دفتر ۱۰۰ برگ، ۵۰ برگ، ۸۰ برگ سیمی و پی‌وی‌سی فانتزی را با قیمت‌های مناسب برای استفاده مخاطبان عرضه خواهند کرد.



مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تا پایان فصل پاییز دست‌کم در هر ۳۱ استان یک فروشگاه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازگشایی می‌شود.



آقای برنگی ادامه داد: با برنامه‌ریزی و توافق‌های صورت گرفته با فعالان این عرصه، تنوع بیشتری در محصولات آموزشی و نوشت‌افزار فروشگاه‌ها ایجاد می‌شود و تعداد این کالا‌ها به بیش از ۴۰۰ قلم نوشت افزار، اسباب‌بازی و سرگرمی‌های فکری استاندارد برای کودکان و نوجوانان خواهد رسید.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۴۸۵
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha