۲۰۴۵۷۰۹
به گزارش تهران پرس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در دومین گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم که از شبکه اول سیما پخش شد، در سخنانی، اظهار کرد: اولویت ما واکسیناسیون عمومی است، در بیش از ۷۹ درصد دُز  اول زده شده و ان‌شاالله پیش از آغاز فصل سرما همین مقدار دُز دوم نیز تزریق می‌شود.



وی با بیان اینکه در بخش درمانی و اجرایی و نیروهای مسلح آمادگی برای مقابله با کرونا وجود دارد، گفت: نباید در موج احتمالی منفعل باشیم، بلکه باید پیش‌بینی و پیشگیری لازم را داشته باشیم تا شاهد فراگیری موج بعدی احتمالی نباشیم.


رئیس‌جمهور تصریح کرد: مردم حتی اگر دو دُز واکسن را تزریق کرده باشند، باید پروتکل‌ها را رعایت کنند تا شاهد شرایط بدی برای کشور نباشیم.


حجت‌الاسلام رئیسی با تأکید بر اینکه به آنچه در زمینه تزریق واکسن گفتیم، عمل کردیم تا تلفات کشور زیاد نباشد، افزود: از همه کسانی که واکسن تزریق نکرده‌اند را به تزریق واکسن دعوت می‌کنم.


وی ادامه داد: همه مردم برای تزریق واکسن  باید توجیه و اقناع شوند هدف ما در این حوزه اقناع است تا اجبار.


رئیس‌جمهور همچنین گفت: دغدغه روزانه و ساعتی من سفره مردم است؛ قیمت‌ها را دائما رصد می‌کنم و از فشار بر مردم با خبرم.


وی تصریح کرد: مسئله تورم مربوط به تصمیماتی است که قبلا گرفته شده و الآن آثار خود را نشان می‌دهد؛ استقراض از بانک مرکزی مسئله‌ای است که تورم را بالا می‌برد. بودجه ۱۴۰۱ باید بدون کسری و واقعی بسته شود.


تکمیل می‌شود...
کد خبر: ۱۲۴۱۹
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha