مصطفی هاشمی
به گزارش تهران پرس، با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مهندس سید مصطفی هاشمی گلپایگانی به عنوان مدیر عامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع منصوب شد.

 

سردار مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع در این مراسم  با اشاره به ویژگی های یک مدیر موفق ، مهندس هدایت مدیر عامل سابق سازمان توان را نمونه ی یک مدیر جهادی و انقلابی عنوان کرد و یادآور شد: یکی از اثرات ارزشمند این مدیر انقلابی ، مهر و محبتی است که به واسطه ی این نوع مدیریت در بین کارکنان این سازمان شکل گرفته شده است.

 

وی توسعه نیروی انسانی در سازمان «توان»، جانشین پروری و جذب و شناسایی نیروهای کارآمد را از دیگر آثار ارزشمند مدیریت موفق در این سازمان برشمرد و تصریح کرد : رشد و توسعه عملکرد سازمانی در حوزه تحقیقات ،  تنها بخش کوچکی از یک مسیر تحولی است که طی دهه اخیر با حضور یک مدیر جهادی و انقلابی در سازمان توان شکل گرفته شده است.

 

سردار فرحی با اشاره به انتخاب مدیرعامل جدید سازمان توان، مهندس سید مصطفی هاشمی گلپایگانی را یک فرد رشد یافته در مکتب مهندس هدایت و از جنس ایشان خواند و تصریح کرد: این سازمان اگر بخواهد مسیر پیشرفت دوران گذشته را همچنان با سرعت طی نماید باید از تجربیات ارزشمند مهندس هدایت الگو پذیرد.

 

وی در پایان این مراسم از اقدامات مهندس هدایت به پاس سال ها تلاش در مجموعه «توان» با اهداء لوح تقدیر و برای مهندس مصطفی هاشمی گلپایگانی در سمت مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع آروزی موفقیت کرد.

 

همچنین با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، مهندس هدایت به عنوان دستیار ویژه و مشاور وزیر منصوب شد.

 

گفتنی است مهندس مجید هدایت با حکمی دیگر از طرف رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) به عنوان مدیر عامل شرکت «شستان»  منصوب شد.

 

شایان ذکر است شرکت «شستان» با موضوعاتی از قبیل  احداث، راه اندازی و بهره برداری کارخانجات صنعتی به منظور تولید، بازاریابی، فروش، صدور محصولات پتروشیمی و پتروشیمیایی و فرآورده های فرعی و مشتقات ذیربط آنها و انجام کلیه فعالیتهای تولیدی و صنعتی، بازرگانی، فنی و مهندسی و بازرگانی که بطور مستقیم و یا غیر مستقیم مربوط به عملیات مذکور می‌باشد، فعالیت می کند.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۲۴۰۰
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha