rrrrrg



به گزارش تهران پرس؛ صبح امروز یکشنبه۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور همسر شهید کروشکی و نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از یادمان پدران شهید فرزندان معظم شاهد شاغل در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ورودی ساختمان مرکزی این شرکت رونمایی شد.

در این مراسم علی عبداله پور ضمن خیر مقدم به همسر شهید گروشکی گفت: این کار به همت همکارانم در امور بسیج و ایثارگران شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه در راستای تکریم وزنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، که به گردن همه ما حق عظیمی دارند، اجرا شده است.







وی با اشاره اینک  گذاشتن این تمثیل جدا از اینکه نشان دهند روحیه و ارزش های حاکم در شرکت است، یاد آور این است هر زمان خواستیم کار خود را شروع کنیم، ببینیم این شهدا چه ایثار و از خود گذشتگی برای زنده نگهداشتن این کشور انجام داده اند تا امروز ما با امنیت و آسایش کامل به مردم خدمتگذاری کنیم.

عبداله پوربا اشاره به اینکه حسن کروشگی تنها شهید شاغل در متروی تهران بود گفت: امروز با دعوت از همسر این عزیز از تمثیلی که مزین به شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم که فرزندانشان درشرکت بهره برداری متروی تهران و حومه شاغل هستند رونمایی کردیم و به پاس احترام و یاد بود این عزیزان این تمثیل در ورودی ساختمان اصلی شرکت بهره برداری مترو استقرار داده شد تا با ورود هر یک ازکارکنان یا مراجعین ابتدا با تمثال این شهدا روبرو شوندو با  قرائت فاتحه ای یاد و خاطره این شهیدان را زنده نگهداشته و خودشان را برای خدمت رسانی به مردم آماده کنند.

در پایان این مراسم نیز همسر شهید کروشکی از مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران برای انجام این کار قدردانی کرد و گفت: امیدوارم یاد و خاطره شهدا همیشه زنده نگه داشته شود.



کد خبر: ۱۲۳۵۲
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha