۱۴۰۰۰۷۲۵۱۱۴۱۰۶۶۷۷۲۳۸۳۹۳۸۴
به گزارش تهران پرس، حمید سجادی، صبح یکشنبه در آئین تجدید میثاق جامعه ورزشی با آرمان‌های امام راحل که با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران، سرهنگ ابولفضل قلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران کشور به همراه جمعی از معاونان، مدیران کل وزارت ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: امروز به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مهرماه و هفته تربیت بدنی در این مکان نورانی و مقدس حاضر شدیم تا با رهبر کبیر انقلاب تجدید عهد و پیمان کنیم.

 

وی با اشاره به شرایط خوب واکسیناسیون و رو به بهبود بودن شرایط عمومی کشور، گفت: وزرات ورزش و جوانان به دنبال تسریع در بهبود شرایط روحی و جسمی مردم پس از واکسیناسیون عمومی است.

 

سجادی با اشاره به اینکه برنامه‌های ورزشی در هفته تربیت بدنی با رویکرد توسعه ورزش همگانی طراحی شده است افزود: در این رویکرد تلاش بر این است که در بطن جامعه ورزشی این اصل مهم احیا شود.

 

وی از تشکیل ستاد برگزاری فعالیت و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی هفته تربیت بدنی در وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های ارزشمند این ستاد حضور در مرقد و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) بود که امیدوار هستیم با حضور خود و جامعه ورزش همچنان پایبند آرمانهای بلند انقلاب باشیم.

 

وزیر ورزش عنوان داشت: جامعه ورزش مثل همیشه از موضوع کرونا نیز سربلند بیرون امده است و طی ۲ سال اخیر توانستند قهرمانانه این بیماری را پشت سر بگذارند و هم اکنون نیز باید همه تلاشمان بر این باشد که نشاط و شادی را در بین جامعه ایجاد کنیم و با برنامه‌های ورزشی زندگی را به حالت عادی برگردانیم.

 

سجادی با بیان اینکه برنامه‌های وزرات ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی با پیام «جامعه ایران زنده است» طراحی شده، افزود: این وزارتخانه به عنوان موتور تولید عزت و امید در جامعه مأموریت برگرداندن نشاط و امید پس از دوران پسا کرونا به جامعه ایرانی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۳۴۶
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha