۶۷۴۳۲_۴۲۵
به گزارش تهران پرس، سرهنگ مجید رنجبر، ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۰۴:۳۸ صبح امروز در محدوده شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی پایین‌تر از رودکی یک مورد ترکیدگی لوله آب شهری روی می‌دهد.

 

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این ترکیدگی که ابعاد نسبتا وسیعی داشت و در لاین میانی این محدوده نیز روی داده بود، باعث پخش شدن آب در سطح این محدوده شده به نحوی که باعث کندی حرکت در این بزرگراه شد.

 

وی گفت: عوامل راهور منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به موقع در محل حاضر گردیدند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کردند تا برای خودرویی بواسطه این آب گرفتگی حادثه‌ای روی ندهد.

 

سرهنگ رنجبر از رانندگان خواست تا حین مواجه با اینگونه حوادث به تماشا نایستند و به تذکرات و هشدار‌های پلیس راهور مستقر در محدوده که با علامت دست و سوت راکت رانندگان را به مسیر صحیح هدایت می‌کنند توجه کرده و از محل عبور نمایند تا تیم‌های امدادی بتوانند به موقع در محل حضور یابند.

 

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق پلیس راهور فاتب و حضور به موقع عوامل سازمان آب و فاضلاب و عوامل شهری ترکیدگی تعمیر و جریان رفت و آمد خودرو‌ها با تلاش و کوشش کارکنان راهور به حال عادی خود باز گشت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۳۴۴
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha