Photo.aspx
به گزارش تهران پرس؛ فرهاد افشار شهردار منطقه با اشاره به راه اندازی پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا از سوی شهرداری تهران که از روز اول مهرماه آغاز شده و با شعار «تهران دوباره جان می گیرد» اجرا شد، گفت: در راستای اجرای فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی و تسهیل دسترسی شهروندان، این طرح با استقرار اتوبوس های ویژه در میادین اصلی، ایستگاه های مترو و همچنین در ۳۸ مسجد اجرا می شود.

افشار افزود: اتوبوس های ویژه واکسیناسیون در میادین حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و معلم و ایستگاه های مترو شهرری و جوانمرد قصاب مستقر هستند.

وی افزود: واکسیناسیون در اتوبوس های مستقر در میادین از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ و در ایستگاه های مترو از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ انجام می شود.

شهردار منطقه اظهار داشت: پویش جهادی واکسیناسیون در ۳۸ مسجد از اول آبان ماه ١۴٠٠ آغاز می شود و شهروندان می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به این مکان ها مراجعه کنند.

مساجد حضرت ابوالفضل(ع)، ابوطالب، اعظم قلعه نو، امام حسن مجتبی(ع)، امام رضا(ع)، امام سجاد(ع)، بافقی، بقیه الله، ثامن الائمه، جامع تقی آباد، جامع نبی اکرم، حجتیه، ولیعصر، حضرت علی اصغر، دوازده امام(ع)، ساجدین، سیدالشهدا، شهید مهرپور، صاحب الزمان، فاطمه الزهرا(س)، جامع منصوریه، ارشاد، امام‌ حسن عسگری، اباعبدالله الحسین(ع)، چهارده معصوم(ع) از جمله پایگاه های ثابت در طرح جهادی واکسیناسیون شهروندان هستند.
کد خبر: ۱۲۳۱۱
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha