۱۶۹۱۲۷۲۵۴
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان ری، سرهنگ اسماعیل کوهساریان اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز با رصد اطلاعاتی انجام شده محل نگهداری تعداد زیادی اتباع در محدوده این یگان مشخص و تیم عملیات سریعا در محل حاضر شد.

 

وی افزود: تعداد ۵۰ نفر از تبعه کشور افغانستان به همراه سه نفر ایرانی دستگیر و چهار دستگاه خودرو که برای انتقال این افراد بکار گیری می‌شد کشف و با دستور مقام قضایی متهمان به پلیس امنیت شهرستان ری تحویل شدند.

 

این مسئول همچنین از دستگیری یک نفر سارق لوازم خودرو و اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط تیم عملیاتی این یگان هویت و آدرس سارقی که در محدوده کهریزک اقدام به سرقت از خودروی شهروندان و سرقت از اماکن خصوصی مینمود شناسایی شد.

 

رییس کلانتری ۱۷۰ کهریزک اضافه کرد: با اخذ دستور قضایی منزل این سارق بازرسی و اموالی شامل ۱۱ حلقه رینگ و لاستیک خودرو، ترازوی دیجیتال، دریل، دستگاه جوش، باطری خودرو و کابل برق کشف شد.

 

وی یادآور شد: متهم که به سرقتی بودن تمامی اموال اقرار کرد پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرری واقع شده است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۲۸۸
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha