photo_2021-10-13_05-40-12
به گزارش تهران پرس، علی توکلی شهردار منطقه در این نشست بیان کرد: فعالیت در محیط آموزشی باعث رشد و بالندگی می شود و نقش دانش آموزان در فرهنگ سازی بویژه در موضوعات زندگی شهر نشینی از جمله رعایت فرهنگ ترافیک(همیار پلیس)، نظافت و بهداشت عمومی و ترویج فرهنگ سازی از طریق انتشار آن در فضای مجازی مهم و تاثیر گذار است.

وی بر ارائه پیشنهادات و ایده های دانش آموزان به مسئولین در راستای اداره شهر و بی تفاوت نبودن نسبت به مشکلات پیرامونی محل زندگی و شهر آنها تاکید کرد.

این مسئول ضمن تشویق دانش آموزان و ترغیب آنها به تزریق واکسن بیان کرد: از آنجایی که ویروس کرونا معضل جهانی است، تزریق واکسن باید یک تصمیم جمعی و جدی باشد و شما دانش آموزان می توانید همکلاسی، خانواده، همسایه و دیگر افراد را برای تزریق واکسن تشویق کنید تا هرچه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود.

توکلی در این مراسم همچنین از استقرار تیم واکسیناسیون سیار در راستای تسریع روند تزریق واکسن به شهروندان ساکن در این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام با هماهنگی و مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران در قالب ارائه خدمات واکسیناسیون با مراجعه به درب منازل سالمندان ، خانواده معظم شهدا، افراد دارای معلولیت و شهروندانی که بنا بر دلایلی امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند، صورت می گیرد.

این مسئول اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در مدارس این منطقه را از دیگر اقداماتی دانست که در راستای تسهیل در روند واکسیناسیون شهروندان ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در ۵ مدرسه منتخب منطقه اجرا شده است.

در پایان این نشست شهردار منطقه از مدافعان سلامت و فرزندانشان و نیز برگزیدگان شهرداران مدارس با اهدای لوح و هدیه تقدیر کرد.



کد خبر: ۱۲۲۴۵
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha