۱۳۹۹۱۰۲۱۰۰۰۲۶۸_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۲۰ مهر) در آیین دومین دوره دو ساله انتخاب آثار برتر مدافع حرم جایزه سردار شهید همدانی اظهار داشت: ما در طول بیش از چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فشارها و تهدیدهای متعددی را گذراندیم و از دفاع مقدس تا امروز دشمنی دشمنان را در اوج خود دیده‌ایم.

 

وی افزود: دشمنان به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند ولی خداوند را  شاکر هستیم که امروز با فرهنگ خداباوری، فرهنگ خودباوری و فرهنگ مردم باوری توانسته‌ایم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

 

رئیس مجلس تصریح کرد: دشمنان به طرق مختلف وارد کارزار با ما هستند و حزب شیطان علیه افرادی که در صراط مستقیم قرار دارند اقدام می‌کند این در حالی است که حزب شیطان همواره در تقابل با حزب الله قرار دارد.

 

قالیباف خاطرنشان کرد: ما امروز درگیر جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای هستیم و خط مقدم ما اینجاست.

 

وی گفت: باور من و خیلی از مردم ایران آن است که جنگ رسانه‌ای اثرگذارتر از جنگ اقتصادی است و حتی برای موفقیت در جنگ اقتصادی باید در در جنگ رسانه ای موفق شویم.

 

رئیس مجلس افزود: شاهد تحریف علیه انقلاب، دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف هستیم که جنگ رسانه‌ای دشمن هم وجود دارد زیرا در آنجا بوی مکتب امام، بوی مکتب انقلاب و بوی سنت‌های الهی می‌آید.

 

وی گفت: تحریم و تحریف دو جنگ جدی علیه انقلاب اسلامی است ولی باید علیه آنها پیروز شویم.

 

 

 

منبع: فارس

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۲۱۶۲
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha