۷۰۹۷۶۷۴_۳۸۴
به گزارش تهران پرس؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پیام سردار سرتیپ پاسدار "غلامرضا جلالی" به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی خطاب به سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آمده است: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای تقدیر از کارکنان نیروی خدومی که نقشی حیاتی در تحقق دفاع کامل و ترسیم تصویر مقتدر از ایران اسلامی دارند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: نتیجه خدمتگزاری و مجاهدت خالصانه، صادقانه و هوشمندانه این نیرو، احترام و اعتماد مردمی است که این پشتوانه و سرمایه عظیم اجتماعی، وجه تمایز آن با ماموران تامین کننده امنیت در سایر کشورهاست.

سردار جلالی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان برقراری نظم، امنیت و آرامش اجتماعی در سال‌های اخیر توفیقات متعددی را کسب کرده که موجب شده است این مجموعه در چشم مردم عزیز و قابل اعتماد باشد.

وی در این پیام تصریح کرد: سرمایه اجتماعی که امروز حامی ناجاست ذخیره گرانقدر برای کشور و به‌ویژه نیرو‌های مسلح و نتیجه سال‌ها تلاش هوشمندانه و مجاهدت خالصانه است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد: نقش مؤثر و هوشمندانه فرماندهی، مسئولان و کارکنان مقتدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنترل نظم اجتماعی و تأمین امنیت داخلی و مرز‌ها آن هم در شرایطی که معاندین، اشرار، گروه‌های ضدانقلاب و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره برای ایجاد ناامنی در کشور برنامه‌ریزی و دندان تیز کرده‌اند بالاترین سطح امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

جلالی یادآور شد: در این میان همزمان با رویکرد نوین تهدیدات، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز با به‌روزرسانی رصد تهدیدات، با بهره‌مندی از نیرو‌های نخبه متدین، ولایتمدار و متخصص و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی نوین، توان بازدارندگی عظیمی را برای مقابله با برهم‌زنندگان امنیت عمومی و اقتصادی در فضای حقیقی و مجازی، ایجاد کرده است.

سازمان پدافند غیرعامل کشور منطبق بر وظایف خود مبنی بر سازماندهی، طرح‌ریزی، هدایت و راهبری و عملیات پدافندی در زمینه مقابله با تهدیدات نوین دشمن، تمام توان خود را در راستای کمک به نیروی انتظامی کشور در راستای اهداف و ماموریت‌های مشترک و تحقق دفاع کامل و همه‌جانبه و ارتقای توان بازدارندگی و پایداری ملی کشورمان به کار خواهد گرفت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن ناجا به همه کارکنان غیور این نیرو خداقوت گفت و مجاهدات خالصانه آنان را ارج نهاد و از خداوند متعال برای توفیق خدمت و بهروزی ایشان با تبعیت از رهنمود‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت کرد.
کد خبر: ۱۲۰۸۰
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha