Photo.aspx
به گزارش تهران پرس، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ در مراسم افتتاح کمپ مدرن ورزشی "کوه پای" مرادآباد با بیان اینکه این روزها اداره شهر و شهرداری دشوار شده اظهار داشت: تمام آیتم های درآمدی شهرداری به شدت تحت تاثیر کرونا، تحریم، تورم، رکود و... قرار گرفته است. بالطبع در این منطقه نیز ما به شدت نیازمند کسب درآمد و نقدینگی هستیم ولی از آنجایی که سرنوشت و آینده فرزندانمان بسیار برای ما اهمیت دارد، این زمین را که بسیار مستعد بارگذاری تجاری بوده و حداقل درآمد هزارمیلیاردی از آن کسب می شد، برای امر ورزش حفظ کردیم.

وی با بیان اینکه امروزه بیشتر از گذشته به جذب سرمایه های بخش خصوصی نیاز داریم، ادامه داد: جذب سرمایه های خصوصی، موضوعی است که بعضا از آن غفلت می شود اما در این کمپ ورزشی جذب سرمایه رخ داده و با همکاری بخش خصوصی، توانستیم این مکان را حفظ کنیم تا هیچ دست درازی به آن نشود و تغییر کاربری ندهد.

کلهری ادامه داد : مطمئنیم که سال های سال این مجموعه برای شهروندان این منطقه خواهد ماند. البته که پیگیری جدی مردم و همراهی شورایاران نیز بسیار نقش اساسی داشت و بسیار به ما کمک کرد تا بتوانیم امروز شاهد افتتاح چنین مجموعه خوب و ارزشمندی باشیم.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه افتتاح چنین مجموعه هایی در شناسایی استعدادهای ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود، عنوان داشت: این افتخار نیست که بگوییم تعداد کمپ های ترک اعتیاد و گرمخانه های ما افزایش یافته، بلکه روزی می توانیم افتخار کنیم که گرمخانه و کمپ ترک اعتیاد نداشته باشم. برای رسیدن به چنین جایگاهی به این مراکز ورزشی به شدت نیازمندیم. ما به هر میزان که مراکز تفریحی و ورزشی را برای خانواده ها و جوانان خود مهیا کنیم، به همین میزان می توانیم تاثیر مثبتش را برای رشد و تعالی جوانانمان و برای آینده کشورمان شاهد باشیم.

وی افزود: باید از خانواده هایی که فرزندانشان را به چنین مراکزی آورده و ساعت ها منتظر می مانند تا آنها در محیطی سالم ورزش کنند، تشکر کنیم. چراکه این کودک به راحتی می توانست با تبلت، موبایل و انواع بازی های الکترونیکی و بدون فعالیت بدنی مشغول باشد.

شهردار منطقه ۵ در پایان اظهار داشت: ما حتما سایر زمین هایی را که دارای چنین پتانسیلی باشد را شناسایی کرده و با جذب سرمایه گذار، برای تبدیل به چنین مجموعه هایی پیگیری می کنیم. در این راستا اولویت ما، مناطق کم برخوردار و ورزش بانوان خواهد بود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۱۳۴
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha