photo_2021-10-10_04-42-05
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه در حاشیه بازدید از روند اجرایی این پروژه با اشاره به گذشت نزدیک به ۱۸ سال از احداث بزرگراه و پل شهید کاظمی بیان کرد: با توجه به گره های ترافیکی این محدوده و نیز مشکلات شهروندان در دسترسی به محلات ناحیه ۳، پروژه احداث رمپ و لوپ تقاطع بزرگراه شهید کاظمی و شکوفه در اولویت اقدامات عمرانی این منطقه قرار گرفت.

وی طول این مسیر دسترسی را ۲۵۰ متر و عرض آن را نزدیک به ۷ متر اعلام کرد و افزود: عملیات عمرانی این پروژه در قالب اجرای ۵ هزار مترمکعب خاکبرداری، احداث ۴۰۰ متر کانیو، ۴۰۰ مترمکعب قلوه ریزی و ۱۵۰ مترطول تکجدول انجام شده و نزدیک به ۵۰۰ تن آسفالت نیز برای روکش مکانیزه این معبر تا کنون صرف شده است.

توکلی همچنین بر افزایش عرض معبر به منظور سهولت عبور و مرور خودروها با عقبگرد بخشی از فنس های مجموعه ورزشی شهید باکری که در محدوده پروژه قرار گرفته است تأکید کرد و خواستار احداث دو سرعتکاه در محل اتصال رمپ و لوپ شد.

به گفته این مسئول با بهره برداری از این پروژه، ضلع غربی پل شکوفه به خیابان نور نیز به زودی گشایش می یابد.

در حاشیه این بازدید سرهنگ هاشمی نژاد جانشین پلیس راهور و سرهنگ آقاجانی مسئول تصادفات منطقه نیز از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه برای ایجاد این رمپ و لوپ و کاهش بار ترافیکی تشکر کردند.
کد خبر: ۱۲۰۴۷
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha