۳۹۱۶۲۵۲
به گزارش تهران پرس، جایزه مدیریت شهری اسلامی ایرانی به همت «کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی» و «مجمع جهانی شهرهای اسلامی» و با تأکید بر «آموزه‌های سبک زندگی اسلامی- ایرانی» سازماندهی شده و اهدافی از قبیل کاربردی ساختن آموزه‌های سبک زندگی اسلامی _ ایرانی و سند الگوی اسلامی_ ایرانی پیشرفت را پیگیری کرده و برنامه ریزان آن مصمم هستند ضمن تعامل و تشریک‌مساعی تخصصی با جامعه علمی و اجرایی مدیریت شهری، به جریان انتقال تجارب به سایر کشورهای اسلامی کمک کنند.

 

مجموعه تاریخی- گردشگری رازی که پیش از این در پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران، رتبه سوم این جایزه در بخش گردشگری را از آن خود کرده بود، حالا با دریافت جایزه مدیریت شهری اسلامی ایرانی به یکی از پرافتخارترین پروژه‌های اجرا شده توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تبدیل شده است.

 

علاوه بر معاونت فنی و عمرانی که به عنوان کارفرمای پروژه احداث مجموعه تاریخی- گردشگری رازی، حائز رتبه برتر در بخش توسعه و عمران شهری شناخته شده، منطقه ۱۲ شهرداری تهران نیز به دلیل اجرای طرح مرمت و احیای خانه اردیبهشت عودلاجان حائز رتبه برتر در محور معماری شده است.

 

در سایر بخش‌ها عنوان شهرداری‌های ملایر، کرمان، کرج، قزوین، گرمسار و خوی به چشم می‌خورد.

 

مجموعه گردشگری و تاریخی رازی که در زمینی به مساحت ۴۱۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۱۵۰۰ مترمربع، در منطقه ۲۰ و در جوار برج تاریخی طغرل احداث شده است. پنجم خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید. سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مجری این پروژه عظیم عمرانی بوده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۳
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha