photo_2021-10-09_04-39-12
به گزارش تهران پرس، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به همین مناسبت بیش از ده عنوان برنامه آموزش شهروندی، هنری و ورزشی در نظر گرفته شده است که از ۱۷ تا ۲۲ مهر در مساجد، بوستان ها و فضای باز سرای محلات اجرا خواهد شد.

وی برپایی ایستگاه های نشاط کودک و خانواده را از جمله برنامه های مناسبتی هفته ملی کودک عنوان کرد که با هدف بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان و ایجاد حس نشاط و سرزندگی در قالب بازی های بومی و محلی در بوستان های گلستان، مطهری و الجواد برگزار می شود.

توکلی اجرای دیوارنگاره را از دیگر ویژه برنامه های هفته ملی کودک عنوان کرد که با تأکید بر مشارکت کودکان در محلات دوستدار کودک اجرا و به همین مناسبت کوچه ۳۰ محله دولتخواه در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در بوستان های ولایت و ۲۲ بهمن در طول این هفته ادامه داد: علاوه بر این به منظور افزایش آگاهی کودکان در زمینه حقوق کودک اطلاع رسانی لازم در فضای مجازی صورت می گیرد.

به گفته شهردار منطقه یکشنبه(۱۸ مهر) سرای محله دولتخواه جنوبی نیز میزبان کودکان در نمایش خیابانی و ویژه برنامه اجرای نقاشی های زمینی با طرح های کودکانه در فضای باز این سرا خواهد بود.

توکلی در تشریح سایر برنامه های هفته ملی کودک بیان کرد: در طول این هفته ضمن نشست با شهرداران مدرسه، از فرزندان مدافعین سلامت و فعالان حوزه کودک و نوجوان نیز تجلیل خواهد شد.

همچنین برگزاری کارگاه های فرهنگی و هنری ویژه کودکان ۸ تا ۱۴ سال در مساجد محلات ناحیه ۲ و تدارک مسابقات فرهنگی هنری با مشارکت مساجد ناحیه ۳ از دیگر برنامه های اجرایی در هفته ملی کودک هستند.
کد خبر: ۱۱۹۸۰
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha