۷۰۸۴۷۶۸_۳۷۷
به گزارش تهران پرس، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت با اشاره به این که استان تهران دارای یک میلیون و ۸۶ هزار دانش آموزان است، گفت: واکسیناسیون ۳۰ درصد نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در مراکز واکسیناسیون انجام شده است.

 

زالی افزود: طرح ضربتی واکسیناسیون دانش‌آموزان شهر تهران در گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال به صورت جهادی در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ مهرماه در مدارس شهر تهران اجرا می‌شود.

 

زالی اضافه کرد: سرعت و شتاب واکسیناسیون نوجوانان ۱۸-۱۲ سال در یک بازه زمانی کوتاه می‌تواند شرایط بسیار خوبی را از نظر طراحی ایمنی جمعی ناشی از واکسیناسیون فراهم کند.

 

وی با اشاره به مشارکت مجموعه آموزش و پرورش در اجرای این طرح گفت: در این طرح همکاران آموزش پرورش مشارکت دارند و بخشی از کار نیز برعهده خود دانش‌آموزان گذاشته شده و در برخی مدارس، شورای دانش‌آموزی مشارکت کرده‌اند. امروز شاهد کار تیمی بسیار خوبی در این پایگاه‌ها بوده ایم که حاصل مشارکت و همگرایی تیم بهداشت و مجموعه آموزش و پرورش است.

 

زالی با بیان این که طرح دانش‌آموزی فردا جمعه نیز ادامه خواهد یافت گفت: فردا نیز در مدارس و پایگاه‌های دانش آموزی پذیرای نوجوانان و آینده‌سازان این مرز و بوم هستیم و امیدواریم حجم بالایی از واکسیناسیون و مصون‌سازی این عزیزان انجام شود.

 

فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت با اشاره به این که استان تهران دارای یک میلیون و ۸۶ هزار دانش‌آموز است، بیان داشت: واکسیناسیون ۳۰ درصد نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در مراکز واکسیناسیون تا روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰ انجام شده است.

 

زالی نقطه قوت طرح جهادی را اجرای آن در مدارس دانش‌آموزان ذکر کرد و افزود: در این طرح جهادی دانش آموزان برای دریافت واکسن می‌توانند به مدارس خودشان مراجعه می‌کنند، اما اگر دانش آموزی به هر دلیلی نتوانست ظرف امروز و فردا واکسینه شود می‌تواند در اسرع وقت با مراجعه به سایر مراکز واکسیناسیون مستقر در شهر تهران واکسن دریافت کند.

 

 

انتهای پیام /الف

 

 
کد خبر: ۱۱۹۳۶
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha