۳۲۸۴۱۳۸_۵۴۱
به گزارش تهران پرس، علی اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با میزان در مورد بازنگری در طرح ترافیک شهر تهران اظهار کرد: برخی از کارشناسان شهری اعتقاد دارند که طرح ترافیک باید بر اساس نوع آلایندگی خودرو‌ها ایجاد و اجرایی شود که این نوع نگرش به نظر می‌رسد علمی باشد، اما به نظر می‌رسد برخی از اقشار جامعه نسبت به این طرح آسیب ببینند.

 

وی افزود: باید یک تعادلی بین نگرش علمی به طرح ترافیک و عدم آسیب رسیدن به اقشار ضعیف جامعه در طرح ترافیک داشته باشیم که این موضوع نیازمند یک بررسی علمی و مطالعه بیشتری در این زمینه است.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: نباید تصمیم یک جانبه گرفته شود و باید در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار بگیرد، از سوی دیگر فروش طرح ترافیک نباید جنبه درآمد زایی پیدا کند و باید حواسمان به محدوده طرح ترافیک باشد؛ البته دوره‌های گذشته شهرداری تهران به محل درآمدی به طرح ترافیک نگاه می‌کند که باید این موضوع نیز مورد بازنگری قرار بگیرد.

 

قائمی گفت: اساسا بهبود هر مسئله‌ای در حوزه مدیریت شهری باید بنا به شرایط پی برود؛ بنا بر این طرح ترافیک شهر تهران نیازمند یک بازنگری اساسی خواهد بود.

 

منبع: میزان

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۱۸۳۹
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha