۲۷۶۴۲۸_۷۰۲
به گزارش تهران پرس، مهدی چمران، با اشاره به جلسه آتی شورای شهر تهران اظهار کرد: جلسه روز یکشنبه هفته بعد به صورت مشورتی و با حضور اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران و همچنین شهرداران جدید مناطق برگزار خواهد شد تا ضمن بررسی موضوعات مختلف، شهرداران جدید نیز به اعضا معارفه شوند.

 

وی تصریح کرد: جلسه روز سه‌شنبه هفته بعد به صورت علنی برگزار خواهد شد و موضوعات مختلفی مطرح خواهد شد که به‌زودی دستور جلسه آن اعلام خواهد شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است جلسات روز‌های یکشنبه به صورت غیرعلنی و به سبک و سیاق شورای چهارم برگزار شود یا خیر گفت: این موضوع بستگی به دستور جلسات شورا دارد، ولی در حال حاضر جلسات هم‌اندیشی و مشورتی‌مان روز‌های یکشنبه برگزار می‌شود و احتمالاً در آینده نزدیک نیز اگر بخواهیم می‌توانیم جلسات هم‌اندیشی را از روز یکشنبه به زمان دیگری موکول کنیم.

 

چمران در رابطه با بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران و اجرای مگاپروژه‌ها و پروژه‌های شاخص خاطرنشان کرد: در بودجه امسال رقم قابل توجهی برای چنین پروژه‌هایی پیش‌بینی نشده و بالطبع اگر ما بخواهیم پروژه شاخص و مگاپروژه‌ای انجام دهیم باید در سال آینده با تخصیص اعتبارات لازم اجرا کنیم.

 

وی همچنین به اتمام خطوط ۶ و ۷ مترو و ورود اتوبوس جدید و واگن مترو اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام تلاش شورا برای تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترو و ورود اتوبوس و واگن جدید است که بر همین اساس رایزنی‌هایی با دولت انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۸۶۹
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha