واکسیناسیون+سیار
به گزارش تهران پرس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز یکشنبه در حاشیه راه اندازی طرح واکسیناسیون کرونا سیار هوشمند اظهار داشت: این طرح واکسیناسیون که به صورت تریلر کوچک پشت کامیونت بسته می شود قابلیت حمل به مراکز شلوغ تزریق واکسن، تجمع های مردمی و خانه افراد ناتوان را دارد.

 

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا صدرایی با اشاره به اینکه ظرفیت کنونی این طرح تزریق واکسن کرونای هوشمند و سیار روزانه یکهزار دوز واکسن است، خاطرنشان کرد: ظرفیت این مرکز بنا به نیاز می تواند تا چند برابر افزایش یابد.

 

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون ۱۰ نفر در این طرح مشغول به خدمات رسانی به مردم هستند که در صورت افزایش ظرفیت تزریق به تعداد این افراد نیز اضافه خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از شهرواندان به دلایلی مانند معلولیت و کهنسالی امکان حضور در مراکز تزریق واکسن را ندارند، افزود: این طرح سیار و هوشمند این امکان را می دهد که تمامی افراد جامعه امکان تزریق واکسن بدون کمترین سختی را داشته باشند.

 

صدرایی یادآور شد: هم اکنون میزان مراجعه به مراکز واکسیناسیون کرونا بالا است ولی به مرور که افراد جامعه واکسینه شدن تعداد مراجعه کنندگان کاهش خواهد یافت ولی پس از آن افرادی که به هر دلیلی واکسن دریافت نکنند با محدودیت های اجتماعی روبرو خواهند شد.

 

وی یادآور شد: مرکز واکسیناسیون سیار و هوشمند شهرستان ری این امکان را دارد که بنا به درخواست ادارات و مراکز مختلف در محل حاضر شود و تمامی افراد حاضر در آنجا را واکسینه کند.
کد خبر: ۱۱۷۲۵
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha