photo_2021-10-03_04-29-49

به گزارش تهران پرس؛ حسین نظری معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه که با حضور معاونان، شهرداران نواحی، مدیران ارشد شهری و تعدادی از شورایاران به عنوان نمایندگان شهروندان برگزار شد، از خدمات ارزشمند کامبیز مصطفی پور شهردار سابق قدردانی و محمد امین سالاری پور را به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۴ معرفی کرد.

 

نظری تغییرات بدنه مدیریتی را لازمه تداوم جریان خدمت برشمرد و تاکید کرد تا "کارمحوری" در سایه رضایت مردمی و "شهروندمحوری" سرلوحه فعالیت های شهری قرار گیرد.

 

کامبیز مصطفی پور شهردار سابق منطقه ۱۴ نیز ضمن اشاره به مهمترین پروژه های شهری که با رویکرد نگاه اجتماعی به اجرا رسید، گفت: ۸۰ درصد مسائل شهری مربوط به مسائل اجتماعی است که در این خصوص نیازمند جلب مشارکت شهروندان و رویکرد اجتماعی هستیم.

 

محمدامین سالاری پور شهردار جدید منطقه ۱۴، فرصت خدمت به مردم دارالمومنین تهران را توفیق ارزشمندی برشمرد و بر حرکت در مسیر اعتلای هویت اسلامی-ایرانی، مشارکت جویی مردم، کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه با فساد، عدالت طلبی، توانمندسازی و مشارکت پرسنل برای رسیدن به پویایی، انسجام و اهداف عالیه تاکید کرد.

 

این مراسم با ارائه توضیحات هادی علی احمدی معاون برنامه ریزی شهری و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۴ در خصوص معرفی منطقه و بیانات حسین حاجی قربانی رابط دبیران شورایاران این منطقه ادامه یافت.

 

مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۴ صبح امروز به دنبال تغییرات تعدادی از شهرداران مناطق ۲۲گانه شهر تهران در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۱۴ برگزار شد.

کد خبر: ۱۱۷۲۳
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha