۱۶۹۰۹۶۴۳۹
به گزارش تهران پرس، علی عبداله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری تهران تزریق واکسن به مسافران در ایستگاه های صادقیه و امام خمینی (ره) امکان پذیر شده و در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم سایر ایستگاه های مترو را به واکسیناسیون اختصاص خواهیم داد.

 



وی درباره اجرای شیوه نامه بهداشتی در ناوگان مترو تهران نیز گفت: گرچه با شیوع ویروس کرونا تعداد مسافران کاهش بیش از ۵۰ درصدی داشتند اما به دلیل جلوگیری از ازدحام در ایستگاه ها، سرفاصله حرکت قطارها کاهش یافت و ضدعفونی واگن ها نیز طبق برنامه از همان اولین روز تاکنون در حال انجام است.



 



مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: هم اکنون برای ورود به ناوگان مترو همراه داشتن کارت واکسن ضرورتی ندارد و تنها از ورود مسافران بدون ماسک در ناوگان مترو جلوگیری می شود و البته خود مسافران نیز در این زمینه همکاری خوبی با عوامل شرکت مترو دارند.



 



وی در خصوص اجرایی شدن طرح هوشمندسازی محدودیت ها نیز گفت: هم اکنون امکان این طرح در این شرایط وجود ندارد اما آمادگی وجود دارد که در صورت اجرایی شدن این طرح در ناوگان مترو اجرایی شود.



 



به گفته وی، هر زمانی که دولت تصمیم به اجرای طرح هوشمندسازی محدودیت ها بگیرد قطعا آمادگی وجود دارد که این طرح در ناوگان مترو نیز اجرایی شود.



 



مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه درباره آمار روزانه مسافران مترو نیز گفت: از ابتدای مهرماه نیز میزان مسافران مترو افزایش چشمگیری نداشت و روزانه حدود ۸۰۰ هزار مسافر از ناوگان مترو تهران و حومه استفاده می کنند.



 



گفتنی است، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.



 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۷۰۹
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha