۱۶۸۸۳۶۷۲۶
به گزارش تهران پرس، یداله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار داشت: متقاضیان و صاحبان صنایع و تولید می توانند با مراجعه به سایت بهین یاب  به طور مستقیم از طریق فضای مجازی، هرنوع مشکل و درخواستی را برای ما ارسال کنند.

 



صادقی افزود: روزهای یکشنبه با حضور استاندار، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ثبت شده در سامانه بهین یاب، توسط نمایندگان دستگاه ها، مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیمات کارشناسی گرفته می شود.



 



دبیر ستاد تسهیل و رونق تولید استان تهران تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۳ جلسه کارگروه برگزار ؛ و ۴۸۷ مصوبه صادر شده است.



 



وی با اشاره به اینکه عمده مشکل تولیدکنندگان، تامین نقدینگی است، افزود: درحال حاضر تسهیلاتی نظیر جهش تولید و  طرح تام (تعاون،اشتغال و محرومیت زدایی) به واحدهای دارای مشکل داده می شود که هر دو از طریق ورود به سامانه بهین یاب و ثبت مشکل قابل بررسی و ارائه تسهیلات است.



 



رئیس سازمان صمت استان خاطر نشان کرد: طرح رونق تولید نیز یکی دیگر از منابع پرداخت تسهیلات است که اولویت درآن وجود ندارد و هر متقاضی می تواند با مراجعه به سامانه درخواست خود را ثبت کنند.



 



صادقی بیان داشت: رشته فعالیت های صنعتی توسط وزارت صمت اولویت بندی شده و به متقاضی که درطبقه بندی تعریف شده در سامانه قرار میگیرد از طریق هماهنگی بین بانک و صندوق توسعه ملی و وزارت صمت تسهیلات داده می شود.



 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۱۶۸۵
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha