photo_2021-09-29_03-38-53
به گزارش خبرنگار تهران پرس، به مناسبت هفته دفاع مقدس رزم نمایش بازسازی عملیات کربلای ۳ و غرفه های متنوع فرهنگی، ورزشی در بوستان بزرگ آزادگان از چهارشنبه ۳۱شهریور ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء به مدت یک هفته برگزار شد.

این رزم نمایش آبی،خاکی از ساعت هفت شب به مدت یک ساعت در دریاچه بوستان آزادگان همراه با روایت خوانی و شعر خوانی با مشارکت شهرداری منطقه، سپاه محمد رسول الله(ص) و ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر آغاز به کار کرد و تا پایان هفته دفاع مقدس میزبان شهروندان بود.

اجرای رزم نمایش و بازسازی عملیات جنگی کربلای سه در بوستان آزادگان با چندین قایق و شناور تندرو، نمایش جلوه های ویژه تیراندازی و چندین انفجار به همراه روایت، سرود و شعرخوانی به اجرا درآمد.

 

علاوه بر اجرای عملیات آبی و خاکی، برپایی استیج، سه موکب، چندین غرفه فرهنگی، فضاسازی محیطی بوستان، هویت بخشی سیمای بصری با نصب بنر، پوستر و پرچم هفته دفاع مقدس در سطح محدوده منطقه و داخل بوستان انجام شد.

 

شهردار منطقه ۱۵ در گفتگو با خبرنگار تهران پرس گفت: در این نمایش جلسات متعددی با فرماندهان سپاه و همچنین شورای اداری منطقه برگزار شد و مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز طی چند روز گذشته به منظور هماهنگی و مشارکت در اجرای ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بوستان آزادگان حضور یافته و در جریان آخرین اقدامات ویژه برنامه های دفاع مقدس در این منطقه قرار گرفتند.

 

آیین افتتاح این رزم نمایش با حضور مدیران شهری و مقامات لشگری و کشوری در بوستان آزادگان برپا شد که طی این افتتاحیه از چندین خانواده معظم شهداء تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در طی این مراسم علاوه بر حضور پرشکوه مردم و خانواده های معظم شهدا هر شب از چندین حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادران دعوت به همکاری و مشارکت می شد.

همچنین در حاشیه این رزم نمایش،  جشنواره ورزشی در چندین آیتم شامل دارت، شوت دارت، تیراندازی با تیر کمان و تپانچه، بازی های بومی و محلی، و برنامه های نمایشی به منظور بهره مندی بازدید کنندگان و علاقه مندان در بوستان آزادگان برپا شد.




















خبرنگار : محمد ترابی

عکاسان: حسین یگدل، اکرم دانشی
کد خبر: ۱۱۶۳۴
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha