photo_2021-09-25_05-30-27
به گزارش خبرنگار تهران پرس، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم یادبود و گرامیداشت شهیدان هشت سال دفاع مقدس به همت اهالی محله نعمت آباد و بسیجیان حوزه ۳۴۱ امام زین العابدین علیه السلام در کنار مقبره شهدای گمنام بوستان امام خمینی (ره) منطقه ۱۹ با رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا برگزار شد.

 

این مراسم شامگاه پنجشنبه اول مهر با حضور سردار حسن زاده فرمانده محترم سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و  دکتر سروری و دکتر نجفی اعضای شورای اسلامی شهر تهران و سرهنگ یوسف پور فرمانده محترم ناحیه مقاومت ابوذر با قرائت قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

سردار حسن زاده فرمانده محترم سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با سخنرانی در این مراسم به بیان علت ناتوانی صدام و لشگریان حزب بعث عراق در برابر رشادت ها، جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس و به بررسی تفاوت جنگ تحمیلی صدام علیه ایران و کویت پرداختند.

 

وی در گفتگو با خبرنگار تهران پرس گفت : ضمن عرض سلام و ارادت ویژه به مردم تهران به ویژه جنوب تهران، علی الخصوص منطقه ۱۹ و به طور خاص محله نعمت آباد، از صبر و بردباری مردم در برابر مشکلات و مشارکت و همراهی آنان در حل مشکلات تشکر و قدردانی میکنم و افتخار میکنیم در حضور مردمی صبور، عزیز که قدرشناس شهدا و ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی هستم.

 

وی با اشاره به دعوت به مشارکت حداکثری مردم در اداره محله و ساختن محله اسلامی گفت: محله اسلامی یعنی همه جمع شویم و اراده و کمک کنیم برای اداره محله و حل مشکلات آن با مطالبه گری از مدیران محلی.

 

وی با اشاره به مشارکت مردم و جوانان بسیجی که در طرح شهید سلیمانی ، " بسیج همه علیه کرونا " و طرح واکسیناسیون همگانی علیه کرونا همکاری می کنند گفت: متشکر و سپاس گذارم از همکاری همه عزیزانی که در این شرایط سخت کرونایی در این طرح بزرگ حضور داشتند و دست همه این جوانان را می بوسم که به فرمان رهبر عزیزمان وقتی که گفت : " چه خوب است جوانانمان یکبار دیگر به صحنه بیاییند " لبیک گفتند و به میدان نبرد علیه بیماری کرونا آمدند.

در ادامه این مراسم عسگری فرمانده حوزه مقاومت ۳۴۱ امام زین العابدین علیه السلام به تشریح فعالیت های بسیجیان و اهالی محله نعمت آباد پرداختند و از مشارکت بالای خیرین محله جهت تهیه جهزیه برای نوعروسان و سبد کالای برای توزیع بین نیازمندان محله های نعمت آباد، اسماعیل آباد ، دولتخواه و خلاذیل تشکر و سپاسگذاری کردند.

 

این مراسم با سخنرانی، مداحی و خاطره گویی راویان دفاع مقدس حاج مهدی علیشاهی و حاج ناصر اسدزاده و اجرای گروه سرود وصال تا ساعت ۲۳ ادامه داشت.














 

خبرنگار : محمد علی صفری

عکاسان :محمد علی صفری ،عرفان کتابی ، نیما زودفکر ، رضا حمیدی

 
کد خبر: ۱۱۴۷۴
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha