۳۹۰۰۸۱۶



 



به گزارش تهران پرس، نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس با عنوان «عطر لاله‌های حسینی» هم‌زمان با سالروز گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، با عرضه ۲۰۰ عنوان شاخص افتتاح شد.



 



سردار حسین کاجی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در آیین افتتاحیه نمایشگاه «عطر لاله‌های حسینی» با اشاره به آیه قرآن «فذکر ایام الله» گفت: امام خمینی (ره) دفاع مقدس را از ایام‌الله مس‌دانستد و باید پیام ایام الله به نسل‌های آینده رسانده شود.



 



وی با تاکید بر ضرورت یادآوری شرایط مردم در دوره دفاع مقدس، افزود: به اذعان سازمان ملل پنج استان کشورمان مستقیماً و ۱۱ استان غیرمستقیم درگیر جنگ بود و ۵۰۰ شهر و چهار هزار روستای ما تخریب شدند. قریب به ۱۶ هزار نفر از مردم بیگناه کشورمان در بمباران‌ها شهید شدند.



 



این‌رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: رسانه‌ها و عزیزانی که دغدغه دفاع مقدس را دارند در قالب کتاب خوب این فرهنگ غنی را به دست مردم برسانند.



 



کاجی خطاب به برگزارکنندگان نمایشگاه گفت: این‌حرکت خوب شما در شرایطی که می‌بینیم در حال و هوای کرونایی که خیلی‌ها نمی‌توانند از خانه بیرون بیایند بهترین بهانه است که بتوان کتاب‌های خوب را به دست مردم و دلداده‌های شهدا رسانده شود.



 



نمایشگاه «عطر لاله‌های حسینی» با تخفیف ویژه به‌صورت مجازی با همکاری پلتفرم بومی برگزار می‌شود. این‌نمایشگاه بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب منتخب را با تخفیف ویژه برای عموم مردم فراهم کرده است. علاقه‌مندان از ۳۰ شهریور تا ۱۰ مهر می‌توانند با مراجعه با دامنه nmkd.ir از این‌نمایشگاه بازدید کنند.



 





انتهای پیام/الف


کد خبر: ۱۱۴۴۹
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha