district-22-municipality
به گزارش تهران پرس، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۲۲ در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدشان گفت: به نمایش گذاشتن ادوات نظامی و رزم عملیات غرور آفرین والفجر ۸ می تواند قسمتی از رشادت های رزمندگان اسلام را برای نسل جوان به تصویر کشاند.

وی افزود: چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس مصادف با ایام اربعین سید و سالار شهیدان شده است، از همین رو شهرداری منطقه۲۲ در راستای وظایف و مأموریت های ذاتی خود برای پاسداشت مناسبت های مذهبی و ملی و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی اقدامات ویژه ای را برای حفظ ارزش ها و آرمان ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در دستور کار قرار داده است.

رحمان زاده خاطرنشان کرد: به همین منظور با همکاری ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر تهران تجهیزات نظامی خاکی و دریایی در محوطه دریاچه شهدای خلیج فارس مستقر شده است و همچنین غرفه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، ورزشی ، گردشگری، کودک و نوجوان، نوشت افزار اسلامی، مسابقه های فرهنگی و هنری ، سرود و تواشیح ، تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و ..... نیز در این نمایشگاه به اجرا در می آید.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: این مراسم کاملا مطابق با پروتکل های بهداشتی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تعیین شده از ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۱۷ الی۲۱ واقع در ورودی شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس (ورودی ارغوان) برپا است و تا روز اربعین امام حسین (ع) ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۴۰۷
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha