Screenshot_۲۰۲۱۰۹۲۲-۱۴۲۰۰۸_Gallery
به گزارش تهران پرس؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارش ها و شکایات شهروندان تهرانی دریافتند یکی از سوداگران مرگ سابقه دار و حرفه ای با ایجاد پاتوق در شمال پایتخت مبادرت به توزیع گسترده حشیش و تریاک در این منطقه و به ویژه بین مصرف کنندگان و معتادان دره فرحزاد می کند.

حسنوند ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده شبانه روزی مشخص شد، وی چندی پیش به دلیل پاکسازی دره فرحزاد اقدام به جابه جائی مخفیگاه خود کرده و بصورت بسیار ماهرانه اعمال مجرمانه خود را ادامه می دهد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، دستور بازداشت متهم صادر شد، در ادامه با رصد لحظه به لحظه فعالیت این قاچاقچی سابقه دار بامداد روز گذشته مامورین که از مدت ها قبل در حال رصد و پایش لحظه به لحظه فعالیت متهم بودند، موفق شدند متهم را در حالیکه سوار بر یکدستگاه خودرو پژو بود در محدوده دره فرحزاد شناسایی و لحظه ای که نامبرده قصد داشت وارد منزل خود شود متوقف و نامبرده را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: با اقدام به موقع پلیس متهم پس از دستگیری به همراه ماموران وارد منزل شد و در بازرسی از منزل بیش از ۵۰کیلوگرم حشیش و تریاک از داخل کمد دیواری اتاق خواب وی کشف شد.

حسنوند خاطرنشان کرد: متهم ضمن انتقال به مقر پلیس به جرائم ارتکابی معترف و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از موفقیت کامل اجرای این عملیات خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری متهم که که از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در دره فرحزاد بود امیدواریم بسترهای آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر و کمتر شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۳۶۶
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha