۱۳۹۹۱۰۲۳۰۰۰۰۷۵_Test_PhotoN
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آراء نمایندگان عنوان کرد: بنا بر صحبتی که اوایل هفته با آقای بحرینی رئیس کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس داشتم، گزارش طرح شفافیت آماده‌شده است و احتمالاً طی چند روز آینده در سامانه مجلس بارگذاری شود.

 

حاجی دلیگانی ادامه داد: گزارش طرح شفافیت تا به امروز در سامانه بارگذاری نشده است اما رئیس کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس عنوان کردند این گزارش به‌زودی بارگذاری خواهد شد.

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با طرح شفافیت آرا موافق هستم، گفت: به نظر من این طرح مشکل خاصی ندارد و در مجلس رأی می‌آورد.

 

حاجی دلیگانی در پاسخ به سؤال خبرنگار تهران پرس درباره علل مخالفت برخی نمایندگان با طرح شفافیت آرا اظهار داشت: برخی نمایندگان درباره تصمیماتی که قرار است برای قشری خاص یا بخشی از جامعه گرفته شود و حالت منافع بخشی داشته باشد یا نباشد، نگران هستند که ممکن است شفافیت در آن مجلس را تحت تأثیر قرار دهد.

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: البته به اعتقاد بنده این نگرانی حل‌شدنی است و وقتی کار شفاف اتفاق افتد، خواه‌ناخواه آن حساسیتی که نسبت به اینکه چه کسی رأی می‌دهد یا نمی‌دهد برطرف می‌شود و شرایط عادی می‌شود و به نظر می‌رسد جای نگرانی برای همکاران نباشد.

 

انتهای پیام/الف

 
کد خبر: ۱۱۳۲۸
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha