Screenshot_۲۰۲۱۰۹۲۲-۱۷۴۰۰۶_WhatsApp
به گزارش تهران پرس ، احمد صادقی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه نوآوری آزادی با متخصصان ،فعالین استارت آپی و شاغلان آن مجموعه رایزنی و گفت وگو کرد. کارخانه نوآوری آزادی یکی از بزرگترین مراکز فعالیت استارت‌آپ‌ها در خاورمیانه است. این مکان به منظور سهولت دسترسی تیم‌های کارآفرین به زیرساخت‌ها و کلیه امکانات مورد نیاز آن‌ها و هم‌افزایی فعالیت‌های استارتاپ‌ها برپا شده‌است تا در فضایی پویا به نوآوری و خلاقیت بپردازند.

بر اساس این گزارش، این کارخانه یکی از زیر مجموعه های شعب پارک فناوری پردیس است که تحت عنوان کارخانه‌های نوآوری در سطح شهر تهران فعالیت می‌کند تا پلتفرم و بستر ایده‌آلی برای جذب، پرورش و رشد تیم‌های نوپا باشد.

در جریان این بازدید احمد صادقی با توجه به نقش آفرینی مجموعه های فناور و دانش بنیان در توسعه کشور و اهمیت توجه به ایده های نو در جهت هوشمند سازی پایتخت

از تمامی مجموعه های خلاق و نوآور، مدیران مجموعه های شتابدهنده و پارک های علم و فناوری جهت ارائه ایده ها و طرح های خود جهت رفع مشکلات شهر تهران و بهبود شرایط زیست در پایتخت دعوت به عمل آورد.

وی در بازدید از این کارخانه و گفتگو با تیم های فعال در حوزه تولید محتوا به ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی و اهمیت رسانه های مجازی جهت آموزش ترویج رفتارهای شهروندی و آگاهی بخشی به شهروندان اشاره کرد .

ایجاد شهرک دیجیتال با هدف توسعه صنایع فرهنگی و ارتقا سطح کیفی تولید محصولات چند رسانه ای نیز در این گفتگو به بحث گذاشته شد.

انتهای پیام
کد خبر: ۱۱۳۷۹
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha