۴۴۲۶۶۵_۴۶۰
به گزارش تهران پرس، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، عصر سه شنبه ۳۰ شهریور ماه در حاشیه آیین اعزام خدام الحسین (ع) شهرداری تهران به مراسم اربعین حسینی اظهارداشت: عزیزانی که از طرف شهرداری تهران به مراسم اربعین و برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله (ع) اعزام می‌شوند بهترین‌های شهر تهران هستند و همه وجودشان را وقف خدمت به محلات و نوکری مردم می‌کنند.

شهردار تهران گفت: امروز در کنار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) که زیارت ایشان برابر با زیارت سیدالشهدا (ع) کنار یکدیگر جمع شده ایم تا این عزیزان را بدرقه کنیم تا همت والای خود در خدمتگزاری را برای خدمت به زوار امام حسین (ع) تشدید کنند.

وی افزود: مفتخر بودیم که در بین این عزیزان باشیم و امیدواریم که این مقدمه‌ای برای خدمتگزاری شایسته برای مردم تهران باشد.

شهردار تهران ادامه داد: شهرداری هر سال بیش از دو هزار نفر را به مراسم اربعین اعزام می‌کرد، اما امسال سهمیه ۳۰۰ نفری به شهرداری اختصاص داده شد و عمده این افراد کسانی هستند که در کف محلات نوکری مردم را می‌کنند و امروز افتخار این سفر را دارند و ان شاالله بتوانند خدمات خود را با امکانات و شرایط همراه کنند.

وی در پایان یادآور شد: هشت تریلی اقلام و برخی وسایل مورد نیاز زوار به کشور عراق فرستاده شده و به واسطه اینکه این کار هرساله انجام می‌شود امکانات و اقتضائاتی که نیاز باشد، مهیا است تا خدمت شایسته‌ای به زائران داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۸۴
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha