photo_2021-09-22_00-32-21
به گزارش خبرنگار تهران‌پرس، اولین کارگاه یک روزه آموزش عکاسی خبری به همت کانون تخصصی خبر و فضای مجازی کانون خدمت رضوی منطقه ۴ برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که در محوطه پارک پلیس تشکیل شد، محمدصادق حیدری استاد دانشگاه و مدرس عکاسی درباره محتوای خبری عکس و وظایف عکاس در ثبت عکس خبری و اشراف به موقعیت و مکان ثبت عکس خبری توضیحاتی ارائه داد.

در این کارگاه که به صورت پرسش و پاسخ بود، تعدادی از عکس های عکاسان کانون خدمت رضوی منطقه ۴ بررسی شد و عکاسان با ماهیت ثبت بهتر عکس خبری آشنا شدند.

فضای صمیمی و انگیزه قوی عکاسان در یادگیری مباحث علمی و تئوری در جهت ارتقای کیفیت مطلوب در ثبت عکس برای خدمتی بهتر زیر سایه توجهات امام مهربانی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام از نقاط قوت این کارگاه یک روزه بود.

در کارگاه آموزشی با حضور امینی مدرس دانشگاه و معاون کانون های تخصصی منطقه ۴، به نفرات برگزیده مسابقه عکاسی با موضوع عزاداری حسینی هدیه ای معنوی به رسم یادبود اهدا و از حضور و زحمات ارزشمند مدرس عکاسی آقای محمدصادق حیدری تقدیر شد.

مسابقه عکاسی با موضوع عزاداری حسینی در دهه سوم محرم بین عکاسان کانون خدمت رضوی منطقه ۴ ، کانون خبر و فضای مجازی انجام شد. در این مسابقه با داوری محمدصادق حیدری نفرات اول تا سوم مشخص و از آنان تقدیر شد.

هدیه معنوی این مسابقه شامل آب متبرک سرداب مطهر و تربت حضرت سیدالشهداء علیه السلام پیچیده در پارچه ای معطر به عطر حرم حسینی بود.










خبرنگار و عکاس: محمد سلیمانزاده
کد خبر: ۱۱۳۴۴
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha