مهدی چمران
به گزارش تهران پرس؛ مهدی چمران امروز در حاشیه برگزاری سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز چند موضوع در دستور کار اعضای قرار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کاهش صدور پروانه از موضوعاتی است که امروز مورد بررسی اعضای قرار خواهد گرفت و براساس مطالعات مفصلی که توسط شورا و معاونت شهرسازی شهرداری تهران انجام شده است این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و امروز به آن رسیدگی خواهد شد که البته این مسئله به صورت دو فوریتی است و در صورتی که دو فوریت آن توسط اعضای رأی داده شود به کلیات آن رسیدگی خواهیم کرد همچنین قرار است موضوع صدور پروانه و کاهش زمان آن به صورت جدی توسط شورا و شهرداری پیگیری شود.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در فرآیند صدور پروانه ساختمانی است اخذ مجوز در این بخش است که متأسفانه شهروندان برای اخذ مجوز سردرگمی بین شهرداری و دفتر خدمات الکترونیک دارند بنابراین تصمیم گرفته شده که دفاتر به عنوان دفاتر خدمات راهنما ویژه صدور پروانه ساختمانی راه‌اندازی شود که این موضوع امروز در قالب دو فوریتی به آن رسیدگی خواهد شد.

چمران همچنین درباره برخی از اخبار مبنی بر استعفا و برکناری برخی از بانوان در مناطق و نواحی شهرداری تهران گفت:‌ چنین چیزی اصلاً صحت ندارد.

وی همچنین با انتقاد از بیانیه اخیر حزب اتحاد ملت و نگرانی‌های مطرح شده آنها درباره فعالیت دوره ششم مدیریتی گفت: بهتر بود این نگرانی‌ها را این دوستان در آن دوره می‌داشتند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۲۹۷
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha