Screenshot_۲۰۲۱۰۹۲۱-۱۴۵۶۵۹_WhatsApp

به گزارش تهران پرس، مراسم بزرگداشت روز بین المللی ورزش دانشگاهی در دانشگاه پیام نور با حضور غلامرضا غفاری معاون وزیر علوم و سرپرست سازمان امور دانشجویان ، زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور ، بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در محل یادمان شهدای گمنام این دانشگاه و قرائت فاتحه و نثار گل آغاز شد.

غفاری در بخش آغازین این مراسم،پیام وزیر علوم به مناسبت روز ورزش دانشگاهی را قرائت کرد و ضمن تبریک روز بین المللی ورزش دانشگاهی به دانشگاهیان کشور اظهار داشت: نامگذاری روزی در سطح جهانی به نام روز ورزش دانشگاهی نشان دهنده اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه نخبگان و فرهیختگان است و به همه ما ضرورت توجه کافی به ورزش را یادآوری می کند.

وی تاکید کرد: از فرصت کرونا برای مطالعات بیشتر و برنامه ریزی های بهتر برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در دانشگاه‌ها استفاده کنیم و با دست پر به استفبال دوران بازگشایی دانشگاه‌ها پس از کرونا برویم.

معاون وزیر علوم گفت: ورزش در عین داشتن فراگیری جهانی از نظر فرهنگ های ملی و محلی هم قابل توجه است و ورزش های بومی هر کشور نشان دهنده حضور جدی ورزش در فرهنگ ملت ها است.

غفاری افزود: گسترش ورزش در جوامع به سلامتی و شادابی بیشتر جوامع کمک می کند و در همین راستا است که شاهد حضور جدی ورزش در جوامع توسعه یافته دنیا هستیم.

سرپرست سازمان امور دانشجویان در پایان ابراز امیدواری کرد: با واکسیناسیون عمومی و کاهش شیب کرونا در جامعه ، بزودی شاهد رونق محیط های ورزشی دانشگاه‌ها با حضور دانشجویان باشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۳۲۲
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha