Screenshot_۲۰۲۱۰۹۲۱-۱۴۵۹۵۶_WhatsApp
به گزارش تهران پرس؛ سید فردین تقی زاده در شصت و هشتمین اجلاس سراسری معاونان دانشجویی دانشگاهها که به صورت آنلاین برگزار شد با اشاره به اینکه علاوه بر بودجه اختصاصی دانشگاهها، سازمان امور دانشجویان نیز از محل درآمدهای اختصاصی خود به دانشگاهها کمک مالی می کند گفت: قطعا این کمک ها جوابگوی هزینه های دانشگاهها نیست و افزایش اعتبار سرانه دانشجویی در بودجه یک ضرورت است.

دکتر تقی زاده با قدردانی از هماهنگی موجود بین معاونت های اداری مالی و دانشجویی دانشگاهها گفت: با توجه به اینکه معاونین دانشجویی در برابر خواسته های دانشجویان پاسخگو هستند تفکیک بودجه حوزه خدمات رفاهی دانشجویی از بودجه کل دانشگاه در لایحه بودجه یک ضرورت است

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان با اشاره به تنوع و گستردگی خدمات حوزه دانشجویی در بخش رفاهی، تغذیه، خوابگاه، ورزش، مشاوره و .. گفت: علاوه بر افزایش بودجه سنواتی، دانشگاهها باید به فکر ایجاد منابع مالی پایدار درآمد اختصاصی از محل فعالیت های پژوهشی ،فناوری و همچنین ظرفیت فضاهای ورزشی برای پوشش مناسب هزینه ها باشند.

محمد رضا علم، معاونان دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان نیز در این نشست با اشاره به برگزاری منظم اجلاس معاونان دانشجویی گفت: ارتباط نزدیک با بخش صف در حوزه دانشجویی برای وزارت علوم و سازمان یک اولویت است و در طول سال تحصیلی حداقل سه اجلاس مشترک با معاونان دانشجویی برگزار می شود.

وی آرامش فضای دانشجویی در سالیان اخیر را حاصل ارتباط تنگاتنگ ستاد آموزش عالی و دانشگاهها دانست و گفت: مجازی شدن خدمات و استفاده از بسترهای دولت الکترونیک بویژه سامانه سجاد به پاسخگویی به دانشجویان سرعت بخشید.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۳۲۳
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha