۳۸۴۲۳۳۵
به گزارش تهران پرس، سردار احمد ذوالقدر، بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دماوند اظهار کرد: انقلاب ما دارای دشمنان فراوانی است، که این دشمنی‌ها قبل از پیروزی انقلاب نیز وجود داشته است، اما به رغم تمام اقداماتی که دشمنان برای جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی کردند، شاهد پیروزی انقلاب بودیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: اکنون نیز این دشمنی‌ها تداوم داشت، اقدامات تجزیه طلبان در کردستان، خلق عرب، ترکمن، بلوچ، مرکزی و انواع جاسوسی و نفوذی‌های اوایل انقلاب که در مسند قدرت نشستند، از این قبیل دشمنی‌ها بود و در نهایت نیز وقتی دیدند، در تمام جبهه‌ها شکست خوردند، تصمیم گرفتند جنگ را برپا کنند.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه از صدام و تجاوز رژیم بعث عراق به کشورمان گفت: تنها سه کشور از کشورهای عضو سازمان ملل متحد در زمان دفاع مقدس اعلام بی طرفی کردند و مابقی کشورها حامی عراق بودند، حال آنکه ما غیر از سلاح سبک چیز دیگری نداشتیم، دفاع مقدس را یک جنگ بین المللی علیه ایران بود.

ذوالقدر اضافه کرد: دانست و گفت: امثال شهید حججی تولید دفاع مقدس و نسل انقلاب و جبهه و جنگ هستند، همین دماوند در زمان دفاع مقدس ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد.

وی در خصوص نفوذ فضای مجازی در کشور گفت: امروز خطرهای فضای مجازی دیده نمی‌شود و به همین دلیل خطر آن بیشتر است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اضافه کرد: امروز راه نجات، تربیت دینی فرزندان، نماز، دعا، دین، قرآن و عمل به احکام الهی است و اگر این کارها را انجام دهیم نباید نگران دریای مفسده‌ها باشیم.

بر اساس این گزارش، طی مراسمی سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا نجفی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دماوند معرفی و از زحمات سرهنگ روح الله عرب فرمانده سابق بسیج ناحیه دماوند تقدیر شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۲۶۸
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha