دستگیری پلیس دستبند
به گزارش تهران پرس، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در حاشیه اجرای چهارمین طرح رعد شهرستان ری در حضور اصحاب رسانه گفت: در اجرای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸۵ نفر از متهمین دستگیر شدند.

وی افزود:۱۳ باند متلاشی و ۱۹۰ نفر از سارقین سابقه دار و حرفه ای دستگیر شدند. ۱۹۸ فقره سرقت کشف و اموال تحویل متهمین شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه ۲ قبضه سلاح گرم و۲۳ قبضه سلاح سرد از متهمین کشف شد، بیان کرد: در عملیاتی بیش از ۸۴ کیلو گرم انواع موادمخدر از ۴۸فروشنده کشف و ضبط شده است.

سرهنگ جلیلیان تاکید کرد: ۲۲نفر از اراذل و اوباش سطح دارکه غالبا مزاحمین نوامیس بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: ۸۵۱۵لیتر انواع مشروبات الکلی کشف و تعدادی از اماکن و کارگاه که اقدام به تهیه و تولید این مشروبات الکلی میپرداختند، پلمپ شد.

وی توضیح داد: در این مرحله از طرح ارزش کالاهای اموال مکشوفه بیش از ۱۱میلیارد تومان ارزیابی شد.

سرهنگ جلیلیان افزود: با تلاش همکاران در طول ۳ماهه اخیر بیش از ۱۴ درصد کاهش وقوع سرقت، ۱۸ درصد افزایش کشف و ۵۰ درصد افزایش دستگیری سارقین را در حوزه انتظامی شهرری داشتیم.

وی از دستگیری فردی رمال که با شیادی اقدام به اغفال عده ای از بانوان مقیم شهرستان ری میکرد خبر داد و گفت: این فرد پس از انجام پاره ای از اقدامات امنیتی ، اطلاعاتی و انتظامی شخص مذکور شناسایی و دستگیر گردید. تعداد شکات پرونده ۷ نفر است.

سرهنگ جلیلیان توصیه ای به شهروندان کرد و گفت: مرکز مشاوره شهید رحیمی بطور شبانه روزی و به شکل رایگان مشاوره و رهنمود دهی شهروندان خدمات ارائه می دهد.

ساراپیرانه/ انتهای پیام
کد خبر: ۱۱۲۴۸
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha